on nälkä

keskiviikko 28. syyskuuta 2011



Olen yrittänyt kaikkeni, mutta nyt se iski. Minun on myönnettävä itselleni ja muille, että olen ihan valtavan hajalla, enkä tiedä miksi tämä tästä nyt muuttuu.

Minulla on tiedossa yksi perhe Zürichissa, ja yritän uskaltaa soittaa sinne huomenna. Haluaisin sinne kovasti, enkä tiedä mitä sitten teen jos en pääsekään. (Tai, tiedän, lähden Turkuun.)

Minun kaikki voimat on nyt ihan lopussa, pärjään varmaan viikonloppuun, mutta ajatuskin ensi viikosta on ihan mahdoton. Eikä auta nukkuminen, ei suklaa, ei Facebook. Uusi Glee-jakso oli erinomainen, mutta olin liian väsynyt rakastumaan siihen palavasti.

Rukoilen pääseväni Zürichiin. En haluaisi millään Suomeen, mutta ihan pian se on ainoa vaihtoehto.

3 kommenttia

  1. Ihan kamala tuo sinun tilanteesi.. :// Mitä kautta olet etsinyt perhettä? Löydät perheen vielä! Usko siihen :))

    VastaaPoista
  2. Rukoilen että pääset Zürichiin. Haluan ja _uskon_ todella, että pääset vielä jonnekin ihanalle perheelle.

    Voimia ♥

    VastaaPoista
  3. Ole rohkea, älä anna seikkailun loppua tähän. Ihan varmasti löydät uuden perheesi luo, kunhan et luovuta vielä!

    VastaaPoista