kirjastopoika

torstai 20. tammikuuta 2011

Olen saanut kuulla monen monta ajatusta eilisen blogitekstini innoittamana. Luin rakastavia kommentteja ja kävin haikeita keskusteluja.

Jokainen sana kuiskasi toivoa: minulle on varmasti poika jossain.

Hänet nimettiin kirjastopojaksi, jopa muista keskusteluista ja kommenteista riippumatta ! Kirjastopoika tiedettiin suloiseksi, viisaaksi ja minunlaiseksi. Kirjastopoika pitää maailmasta, erityisesti minun hymystä ja kävelyistä, joilla itketään ja nauretaan.

Kirjastopoika on jo nyt huulillani,
missä olet,
tule jo,
on ollut ikävä.

Minä kyllä odotan !

2 kommenttia

  1. Ootko ite muoksinu tota Kurtin kuvaa? :) Saako kopioida/levittää? Sul on ihana blogi :---))

    VastaaPoista
  2. tuo Kurtin kuva ei ole minun mitenkään, tumblr-löytö rakkaus !!

    VastaaPoista