what time is it

lauantai 21. syyskuuta 2013

Yksi päivä kävelin OTTOmaanin näyteikkunoiden ohi.

Siinä se oli, täydellinen rannekello.
Alessin AL6100.



En tiedä miten edes huomasin sen, puhuin puhelimessa enkä keskittynyt ympäristööni, mutta minulta ei vaan kerta kaikkiaan mene leijonankeltaiset asiat ohi - ei vaikka kirjastopoika höpöttäisi korvaan.

Ottomaanin myyjä oli ihana. Sai 175 euroa kuulostamaan hyvältä diililtä.

Keltaisen kellon mukana tulee myöskin vaihdettava violetti hihna. Parhaalta kuulosti kuitenkin erikseen varaosina tilattavissa olevat hihnat vaikkapa ihan mustana tai ihanana punaisena! En edes halua ajatella mitä ne maksaisivat, täytyy toipua tuosta itse kellon hinnastakin ensin.

Lupasin myyjälle palaavani asiaan.

Miten voisin olla palaamatta? (Ei ole 175 euroa rannekelloon.)

OTTOmaani Facebookissa

ps voisko joku söpö jo kommentoida kirjastopojasta kun oon niin iloinen ja huomionhakuinen ja haluaisin vaan huutaa kaikille että minäpä löysin itselleni hassun gleekin!

12 kommenttia

  1. Hihi Jemina jos en tuntisi sinua ja tietäisi jo kirjastopojasta, niin olisin varmasti kommentoinut siitä jo jotain aiemmin :D

    VastaaPoista
  2. En ole viitsinyt kysyä vaikka blogiasi seuraankin. Odotan vain että teet aiheesta postauksen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täysin samat sanat! Oon kirjastopoikaa kyllä pohtinu tässä, että millainenkohan hän on ja miten ootte tavannu ja vaikka ja mitä, mutta oon kans vain jääny odottelmaan jotain ihanaa postausta.:3

      Poista
    2. ei nyt mitään postausta voi tehdä, menisi vähän liiallisuuksiin vaikka miten tykkäisikin blogata :DD

      ps kirjastopoika on ihana
      pps tunnen itseni säälittäväksi mutta ihan sama koska olen iloinen

      Poista
  3. kerro meille kirjastopojasta! :))

    VastaaPoista
  4. oon salaa anonyyminä ihmetellyt ja riemuinnut ja ollut kateellinen aina kun sie mainitset kirjastopojan koska kuulostaa ihanalta (ja just joltain mitä miekin haluaisin)! pidä hauskaa ja oo onnellinen :)

    VastaaPoista
  5. Sinä kerroit minulle kirjastopojasta jo muuta kautta, mutta ei kyllä haittaisi vaikka kertoilisit täällä lisää! (Eikä minusta postauskaan oisi liioittelua, se olisi vaan ihanaa)

    Parasta on kuitenkin se miten onnellisuus huokuu sinusta kun mainitset kirjastopojan! Oot suloinen ja tekin ootte vaikken niin kovin paljon kirjastopojastasi vielä tiedäkään.

    VastaaPoista
  6. Voi, mäkin olen vähän ihmetellyt että mistä tällainen kirjastopoika on yhtäkkiä ilmaantunut, mutta sitten ajattelin että ehkä en ole vain huomannut kunnon päivitystä siitä kun en kesällä hirveästi blogeja lukenut. On kuitenkin hymyilyttänyt aina kovin kun olet sivulauseessa maininnut kirjastopojasta :>
    (Ja ehkä olen myös ajatellut, että kerrot kyllä sitten, kun on sen aika. Hiillostaminen ei ole kovin mukavaa, ellei sitten nimenomaan halua että kaikki kiinnittäisivät huomiota asiaan :D)

    Olen kovin onnellinen että kirjastopoika on löytynyt ja odotan innolla että kerrot hänestä enemmän!

    VastaaPoista
  7. Kyllä minä olen sitä mieltä, että kirjastopoika voisi olla ainakin osa jotain kivaa postausta :) Olet niin ansainnut onnen!

    VastaaPoista
  8. kivan värikäs blogi! :)
    vaikutat muutenki semmoselta aurinkoiselta ihmiseltä:)
    http://roosaran.blogspot.fi

    VastaaPoista