np. Johanna Iivanainen & 1N - Elokuu

lauantai 7. toukokuuta 2011



Tiedättekö kun on niitä biisejä, jotka sattuvat kertomaan juuri sinusta. Johanna Iivanainen on yksi suurimmista suosikeistani, ja tämän biisin kirjastosta löydetyltä levyltä kuultuani aloin vain hymyillä. Tervetuloa minun sielunmaisemaani !:

Olen ollut täällä ennenkin,
kaikki tuntuu tutulta,

muistan mitä on ulkona,
ja miltä näyttää maailma.

Aina kun tää pallo pyörähtää,
niin jokin mussa muuttuu.
Aika tekee monta tehtävää
mun asioihin puuttuu.

Niin pyörin minäkin,
otan kaikkeen osaa,
kanssa kysymyksien,
etsin suuntaa.

Mut mä pidän sadepäivistä,
hiljaisista hetkistä,
jotka mitään eivät pyydä.
Ja kesän viimeisistä öistä
pimeistä ja tyynistä
vielä täynnä lämpöä.

Mulla ei oo vastauksia,
osaan vasta kysyä.
Mut mä olen matkalla
ei mua vielä väsytä.

Mä en enää odota,
sitä suurta ihmettä,
joka pesee puhtaaksi,
tekee minut valmiiksi.

ps, kaikki päivät luen vain politiikkaa kirjastossa ja rakastun joka päivä kevääseen, kirjastopoikiin ja viinirypäleisiin. siksi en oikein hirveästi ole postaillut ja edes vastannut kommentteihin ! mutta nyt menen ja vastaan jokaiseen hihi (jollen eksy tekemään ylppärimekkoani).

Ei kommentteja

Lähetä kommentti