Asioilla on tapana järjestyä !

maanantai 6. syyskuuta 2010

Photobucket
Nousiaisten kunnankirjaston musiikkiosaston musiikkihankinnoista päättää selvästi joku minun kanssani syvemmässä henkisessä yhteydessä oleva henkilö.

Minä sain kouluasioita selvitetyksi, vielä tästä noustaan uuteen alkuun ! Abisalongissa on kiva melkein nukahtaa, ja meillä oli kouluvalokuvauksissa hauskaa. Emme mitenkään olleet väsyneitä Johannan kanssa !!!

Kaipaan postausehdotuksia, oi kertokaa niitä minulle ! Minulla on kyllä kasa pieniä paperilappuja maatuskamagneetin alla kiinni metallisessa lampunjalassa. Jokaisessa lapussa on idea, mutta olen varma teidän ideoidenne paremmuudesta.

Teidän valintanne.


Arvatkaa vaan ärsyttääkö minua nuo minun tunnisteet. Kun aloitin tämän blogin silloin joskus postcrossingteemaisena, mikä tarkotti monia monia kansainvälisiä vierailijoita. Ja nyt kun olen siirtynyt enemminkin tälläiseen rakkausteemaan niin argh !

7 kommenttia

  1. Johanna Iivanaista!:D Aivan ihana ja äärimmäisen ystävällinen nainen! Pari vuotta sitten olimme kuoroni kanssa laulamassa hänen kanssaan konserttitalolla Swingin Christmasissa. Odotan jo innolla joulua, sillä meitä on jälleen pyydetty mukaan. Toivottavasti Iivanainen on tälläkin kertaa mukana, oli kyllä ehdottomasti shown sydän :D eikä tuo Lapkokaan huonoa ole :P

    VastaaPoista
  2. Oi, Johanna Iivanainen, voisin puhua hänestä tuntikausia vain pelkkää hyvää ja kaunista.

    Minulla on hänen kanssaan melko erikoinen ystävyyssuhde. Tapasin hänet keväällä Turussa Henrikin kirkolla hänen konsertissaan, ja olemme sen jälkeen sähköpostitelleet ajatuksia. Täytyykin laittaa taas viestiä kun tuli näin esille hän !

    Ja millaisessa kuorossa laulat ? Minäkin olen laulanut joskus seurakunnan jutuiss ja nauttinut kovasti. Enää ei kyllä lauluääni riitä, silloin pienempänä ei niin tarkkaan katottu millainen ääni oli :----D

    Ei siis sillä ettenkö laulaa osaisi.....

    VastaaPoista
  3. Vai niin! Eipä kovin monet julkimot tuollaiseen varmaan ryhtyisi! Mutta sepä vain lisää Iivanaisen loistoa :D Itse laulan Turun NMKY:n tyttökuorossa. Koko ikäni olen laulanut ja ollut musiikin kanssa tekemisissä, enkä kyllä kuorotoimintaa aio lopettaa :) Todennäköisesti siirryn isovanhempieni ja vanhempieni perässä sekakuoro Kulkusiin kunhan vain ikää riittää :D Mutta tällä hetkellä riittää tämä pienempien ihmisten kanssa puuhaileminen :) tosiaan kuulun vanhimpiin tyttöihin siellä, mutta koska olen "virkaiältäni" vanhin tähti, tekee tiukkaa lähteä :)

    VastaaPoista
  4. Sinä asut täällä ihan lähellä ! En ole aikaisemmin sisäistänyt ajatusta oho :--D Minun pitäisi joskus tulla kuuntelemaan teitä, varsinkin jos Iivanaisen kanssa pääsette joulukonsertoimaan. Oi saanko tulla !

    VastaaPoista
  5. Hahahaha :D Tietenkin saat tulla! Voisinko muka estääkään?

    VastaaPoista
  6. Onko teillä konserttia lähiaikoina, minä tulen !

    VastaaPoista
  7. Höm hömm... Seuraava konsertti on 26.pv sunnuntai, mutta se on joko jonkinlainen messussa vierailu tjms? Eli ei välttämättä mitä haet.. Kunnon konsertit taitavat alkaa vasta joulukussa :S (btw, lisäsin sinut mesessä, mikäli semmoista omistat? :))

    VastaaPoista