"tämä seuraa tätä kuin hai laivaa"

perjantai 18. kesäkuuta 2010

1806 001

tein mahtilöydön manhattanilta tänään: hai-saappaat, 12,50 euroa.

minulla on jo punaiset, mutta ne ovat kokoa 38, eli auttamattomasti liian suuret.

nämä uudetkin, kokoa 37, hieman klonksuvat jaloissani, mutta paksulla sukalla ja pohjallisella tilanne muuttuu radikaalisesti !

lisäksi vanhat punaiset ovat aika huonossa kunnossa, olivat jo silloin kun sain ne. nämä taas ovat melkein kuin kaupan hyllyltä.

ja kuka voisi vastustaa tuota väriä, jolle ei löydy omaa nimeä. ne eivät ole vaaleanpunaiset, sen tiedän. mutta mitkä ne sitten ovat ! selvitän arvoituksen vielä jonain päivänä.

otsikkossa lainaan englannin syventävän kielioppikurssin opettajaani. uskoakseni olemme kuulleet tuon neuvon toista sataa kertaa viimeisen kahden viikon aikana.

ps liity toki seuraajakseni bloglovinissa ja tykkäile kirjoituksistani

10 kommenttia

  1. Heh nyt mun on kyllä pakko kommentoida. Oot ilmeisesti Monan kaveri niin kun mäkin ja sitä kautta mä tänne blogiin oon eksynykki. Oon joskus aikasemminkin täällä vieraillu (silloin en kehdannu kommentoida) mutta vaikutat niin hirveen symppikseltä ja mukavalta tyypiltä ja muutenki tykkään tästä, minkä halusin vaan sanoa! Ja musta on hienoa et joku jaksaa ajatella ympäristöä ja muuta toisin ku eräät (heh, kyllä mä vielä joskus alotan kunnolla) ja että jaksat väsäillä ite kaikkia tollasia kortteja sun muita aivan upeita. Toi vaikuttaa mukavalta harrastukselta, mut ei mun kärsivällisyys tai into kumminkaan kauaa kestäis. Eipä mulla muuta. Voisin jäädä seurailemaan tätä. :----- )

    ps. musta noiden saappaiden väri on persikka

    VastaaPoista
  2. Nyt mä seuraan sun blogia kuin hai laivaa :---)

    VastaaPoista
  3. aleksi: oi voi mikä kommentti ! maailmasta tuli taas hieman parempi paikka tuommoisen tekstin lukemisen jälkeen. ja hei, vaikkei jaksaisi aina tehdä ympäristötekoja niin voi sentään miettiä ympäristöä. simmoi lähettää positiivia ajatuksia. ei ne teot vaan ne suuret ajatukset ! :---]

    toivottavasti en ole antanut itsestäni mitään superekoihmisen kuvaa. tuhoan maailmaa kyllä siinä missä muutkin, ainakin tuon skootterini kanssa :--D

    mona on suloinen ihminen ja yksi maailman kulmakivistä kun kerran näin ihmisiä yhdistelee.

    tuo persikka on muuten todella lähellä ! taputap. minusta ne kuitenkin kääntyvät hieman vaaleanpunaiseen vielä. joten ehkä 'rakastunut persikka' olisi se oikea ?

    anonyymi: seuraa mutta älä kuitenkaan hyökkää !

    VastaaPoista
  4. Rakastunut persikka, en voinu olla hymyilemättä! Jos mä olisin väri haluisin olla ehdottomasti rakastunut persikka. :- )

    VastaaPoista
  5. minä haluisin kyllä myös olla rakastunut persikka. mieti nyt miltä tuntuisi kun joku toinen väri kysyisi että mikä väri sinä olet. "minä olen rakastunut persikka, mikä sinä olet ?"

    ja sitten se vastaisi pienellä heikolla äänellä että "minä olen vain punainen..."

    mutta rakastuneet persikat eivät olisi ollenkaan ilkeitä luonteita vaan ne sanoisivat heti että miten niin vain punainen. punainenhan on niin monen värin perusta !

    VastaaPoista
  6. Oisko toi väri persikka, nude tai puuteri?

    VastaaPoista
  7. rakastunut persikkapuuteri luultavasti

    VastaaPoista
  8. Haiden väri on muutaman vuoden takaa ja virallisesti(?) vaaleanpunainen!

    VastaaPoista
  9. en suostu pitämään noita vaaleanpunaisina kun ne eivät ole ! :---D

    VastaaPoista
  10. Möisitkö punaiset hait minulle mökkisaappaiksi ? Ehdota hintaa maksan postarit !
    Rauni

    VastaaPoista