peläytä minut oi kulta

keskiviikko 9. kesäkuuta 2010

tunnen että elämässäni on tapahtumassa muutoksia. tuntuu esimerkiksi että olisin itsenäistynyt viimeisten päivien aikana enemmän kuin viimeiseen viiteen vuoteen yhteensä. tunne on hassu.

tänään muun muassa:

1. uskalsin vastata puhelimeen. langan toisessa päässä oli tarjous, josta ei voinut kieltäytyä ! ja kysyin asiantuntevia kysymyksiä joilla vältin huijatuksi tulemisen. sain kolmen kuukauden ellet plus jonkun, todennäköisesti ruman iltalaukun, hintaan 9.90 e. rakastan elleä.
2. tein päätöksen omien tunteideni mukaan: jos minusta tuntuu ylitsepääsemättömän pahalta, minulla on oikeus poistua tilanteesta ja olla välittämättä säännöistä. minulla on oikeus lähteä kurssilta oman aikatauluni mukaan jollen halua kiertää minun muistoja täynnä olevia laivoja sellaisen ihmisen kanssa joka nykyään luo uusia muistoja sen minun entisen muistojen luojan kanssa.
3. pyysin apua kynsilakka-asiassa inglotin kivalta myyjältä. kysyin että kun olen lukenut sellaisesta suihkejutusta mikä kuivattaa kynsilakan nopeasti, niin että onko heillä sellaista. oli, mutta simmoinen pipettisysteemi ! hän ei oikein tiennyt sen toiminnasta joten suoritimme kokeen lakkaamalla yhden kynsistäni ja pudottamalla tipan ihmeainetta lakan päälle. tuntui toimivan, ei ihan kahdessa sekunnissa mutta huomattavasti nopeammin kuin normaalisti. minä olen maailman surkein kynsien lakkaaja, mutta onneksi se ei ole maailman tärkein taito.
4. huomautin englannin kurssilla opettajalle että tunti päättyi viisi minuuttia sitten.eilen en kirjoittanutkaan ollenkaan: vierailimme historian kesäkurssin kanssa tuomiokirkossa, ett hem-museossa ja aboa vetuksessa. ett hem on turun epätunnetuin ja pienin museo, mutta minun suosikkini kyllä muutaman vierailukerran jälkeen. lisäksi ainakin eilinen oppaamme oli mahti !

tänään: turun linna ja forum marinum.

kuva on linnan pihalta kun aamulla oli taas vähän aikaa... en osaa arvioida kauanko kestää ajaa paikasta A paikkaan B, joten välillä juoksen paikalle naama punaisena ja toisinaan odottelen pihalla puoli tuntia muita.

2

minulla ei ole päivän asu kuvia. olen kyllä hiihdellyt ihan mukavissa vaatteissa: esimerkiksi tämän päiväinen punainen telttani on marimekko aarre kultaiselta ajalta ennen kristuksen syntymää.

ostin tänään myös abi englanti kirjan ja latailin nuo kappaleet ja harjoitukset äsken ipodiin ! miksi minua ei ahdista yhtään ylppärit ? ennemminkin olen innoissani

Ei kommentteja

Lähetä kommentti