tässä on minun siskoni + visual inspiration 2014

tiistai 9. syyskuuta 2014



Tässä on minun siskoni, Eveliina. Hänestä on kovaa vauhtia valmistumassa ehdottoman loistava ja ammattitaitoinen visualisti. Blogissaan hän kertoo aika lailla opinnoistaan sekä visualistia kiinnostavista ilmiöistä sisustus-, muoti- ja blogimaailmassa. Mukana on tietenkin myös juttuja ihan tavallisesta arjesta ja muutaman viikon päästä hänenkin kotikunnakseen vaihtuu Helsinki.

Eveliinan blogi

Eve järjestää myös yhdessä opiskelutovereidensa kanssa Visual Inspiration 2014 -tapahtumaa. Salon Astrum-keskuksessa 18.9. on luvassa todella mielenkiintoisilta kuulostavia työpajoja ja päälavalla nähdään esimerkiksi muutamia Suomen suosituimpia vloggaajia. Minua kiinnostaa myös ehdottomasti Kettukarkki-blogin Mairen puheenvuoro, jossa hän kertoo työstään kuvausjärjestelijänä.

Visual Inspiration 2014 Facebookissa

2 kommenttia

  1. Hei! Pari kysymystä blogisi ulkonäöstä (joka on mielestäni topsi ihana) Millaisella ohjelmalla olet tehnyt bannerin? ja kuinka saat kuvistasi pyöreitä? itse olen käyttänyt lähinnä vaan picasaa mutta eihän sillä voi tehdä juuri mitään! olisin kiitollinen pienestä avusta :)

    VastaaPoista
  2. kiitos!

    banneri on tehty sketchbook expressillä, niin kuin kaikki kollaasit ja muut vastaavat täällä. en todellakaan osaa neuvoa näissä asioissa, mulla on omat tavat tehdä asioita ja jollain illustratorilla todennäköisesti saisi kaiken tehtyä paljon helpommin.

    pyöreitä kuvia saa vaikkapa gimpillä valitsemalla ensin ympyrän mallisen alueen ja sitten "käänteinen valinta" ja sitten vaan leikkaa sen kaiken muun pois :---D en osaa selittää. näihin on ihan oikeasti olemassa parempia ohjelmia ja keinoja kuin nää mun juttuni.

    VastaaPoista