mekkoja ja kakkuja

torstai 9. joulukuuta 2010





Äiti toi minulle maailman hienoimman kukkamekon kirpputorilta, oli maksanut vain 1,75 e ! Plussaa hinnan lisäksi riittävästä pituudesta, menee oikeasti mekkona eikä tarvitse koko ajan repiä alaspäin.

Ruskea kynsilakka on uusi suosikkini, sillä se on aivan minun väriseni.

Olin tänään ensimmäistä kertaa neulekerhossa (http://neuleitajakakkua.blogspot.com/), jonka vähän niin kuin perustin Inarin kanssa. Aktiivista jäsenyyttä ! Puolustaudun sillä että olen ollut ensimmäiset kaksi kertaa hyvin kipeänä. Harmittaa vain tämä kerta kun en uskaltanut oikein avata suutani, enkä varsinkaan kaivaa kameraani laukusta. Että pitääkin olla niin ujo! Mutta pidin ihmisistä (ja varsinkin kahvilasta ah rakkautta) ihan hirmuisesti, ehkä siis ensi kerralla uskallan olla puheliaampi.

Huomenna alkaa on taas viikonlopun aika, ja rumpujen pärinän saattelemana ilmoitan kolmannen adventin tarkoittavan kauneimpia joululauluja. Ehtisin muutamaankin eri tilaisuuteen, mutta luulen valitsevani Tuomiokirkon, Henrikinkirkon tai ehkä turvallisen kotikirkkoni. Mielessäni on kirkkaana ajatus myös Vanhan Suurtorin joulumarkkinoista, jotka ovat aina ihan parhaimmat. Lisäksi voisin kuvitella itseni tuolla kuvassa näkyvällä joulutorilla ja lauantaina Design Now -tapahtumassa Hansassa.
Toisaalta olisi läksyjä.

ps, tuitui teidän kommentit taas puspus

4 kommenttia

  1. oouu jemina oot ihana tuitui
    ikävä suaa

    haluun kans kauneimpiin joululauluihin ja markkinoille

    VastaaPoista
  2. Sulla on ihanat hiukset, tykkään otsatukasta!

    Kauneimmat joululaulut!<3

    VastaaPoista
  3. Minäkään en ollut taaskaan kovin puhelias ja tuppaan usein olemaan se, joka keskittyy enemmän kuuntelemaan muita, kuin puhumaan itse. Harmikseni jotkut ottavat sen vihamielisyytenä, varsinkin kun sen yhdistää perusilmeeseeni, joka on varsin tyly :D. Jos et muista, niin minä oon se, joka istuin sinusta katsottuna oikealla punainen puuhelmiröykkiö kaulassa. Oli kiva tavata :)

    VastaaPoista
  4. kukkupöö, hö minun hiukset on ihan oudot kun tää mun omatoimisesti leikattu otsatukka on omatoimisesti leikatun näköinen... mutta kiiitos !

    ninariina, ensi kerralla voimme sitten yhdistää hiljaiset mielemme ! hyvä etten ole ainoa : ))

    VastaaPoista