mukava ilta johannalla

lauantai 17. huhtikuuta 2010


koska johanna oli jo pitkään mainostanut labyrintti -elokuvaa, niin sitten viimein saimme sovittua yhden päivän jolloin kaikki päästäisiin sitä johannalle katsomaan ! jennin, annin ja tarun kanssa oijoi. ensin hieman söimme herkullista nuudelikeittoa. sitten karkkia ja minun tuomia tuoreita ananaksia. ja tarun tuomia riisipalluroita joista pidin paljonpaljon ! kuvassa on teekannu. minulla ei ollut ollenkaan teeolo. joten täytin mukini karkeilla hihi.
labyrintti oli ihan mahti leffa.


sitten johanna opetti että miten soitetaan hämähämähäkki kitaralla. minusta on tulossa kitaravirtuoosi. osaan myös viisi ensimmäistä tahtia nothing else mattersin introsta. taputap. sitten manipuloin nipsu-kissan rakastamaan minua !

tänään rohmusin tavaraa kirpparilta. paljon. :]. onneksi äiti maksoi. koska minun pitää säästää cerniä varten paljon. ja koska vaatteet on kivoimpia niin tekee mieli alkaa pitää päivän asu -blogia myös yhy. lisäksi olen saanut kortin hollannista. mutta jostain kumman syystä en saa siitä millään kuvaa ! NL-326387. epäilen suurempien voimien läsnäoloa...

4 kommenttia

  1. you remind me of a beib
    what beib
    a beib with a power
    what power
    power of woodoo
    who do
    you do
    do what
    remind me of a beib

    mua huolestuttaa kun osaan ton biisin melkeen ulkoo :D

    VastaaPoista
  2. ps. toi video ei kauheesti anna mitään erityisen hyvää vaikutelmaa :D

    VastaaPoista
  3. antaa ihan oikean vaikutelman...

    VastaaPoista
  4. hei jemina sullakin on blogi! :-) kivaa, mutta me olla juteltu mitään taas aikoihin

    VastaaPoista