Seitsemän plus seitsemän

perjantai 10. syyskuuta 2010


Tämä on nyt se juttu kun kerrotaan itsestään seitsemän asiaa ja lopuksi palkitaan seitsemän oikein mukavaa blogia ! Minä vain ehkä tyydyn kertomaan seitsemästä lempiblogistani, koska olen melko arka kommentoimaan niihin. Ensin kuitenkin kuva lyömättömästä sormuskaksikosta, josta ette tule pääsemään eroon hetkeen.

EDIT: minä yöllä heräsin ja aloin miettiä että herraisä, enhän minä kertonut kuka minut julisti beautiful bloggeriksi. oi hän oli rakasrakas saana ! jonka blogi on myös ihanaihanaihana ja saana on niin mahtava valokuvaaja.

1. Minä pidän maailmasta.
Olen erityisen ihastunut tähän kaikkeen meitä ympäröivään. Saatan kiinnittää huomioni epätoivoisen pieniin asioihin, ja minusta tuntuu onnelliselle kun viimein joku kiinnittää niihinkin huomion. Katsoo ja hymyilee, ehkä kertoo huomiostaan jollekin toisellekin ! Tämä kyllä saattaa johtaa niihinkin tilanteisiin, joissa minä ylianalysoin, etsin liikaa yksityiskohtia ja takerrun niihin asioihin, joihin minun ei pitäisi edes kiinnittää huomiotani, siksi:

2. Sairastan paniikkihäiriötä.
Sain ensimmäiset kohtaukseni viime kesänä, mutten aluksi ymmärtänyt mikä minussa oli vikana. Lopulta opin ymmärtämään, mikä oli kohtuullisen positiivinen asia. Sairauteni johtuu luullakseni ennen kaikkea perinnöllisistä tekijöistä, ja jotkin viime vuonna tapahtuneet asiat vain lopulta laukaisivat suuremman vyyhdin auki. Näihin kuuluu muun muassa elämäni suurin ihastuminen, joka lopulta johti siihen, että minulla oli ihminen, joka nosti minut sieltä pohjalta pois. Minä pidän sitä siunauksena, lahjana maailmankaikkeudelta, mutta en minä voi sitä sanoa etteikö minuun vieläkin sattuisi. Minut vain heitettiin pois. Mutta linnut kertoivat maailmankaikkeuden kuiskanneen heille, että niin oli suunniteltu, ja siksi:

3. Minä olen vahva.
Oikeasti en varmaan edes käsitä, miten vahva todellisuudessa olen. Vielä vähemmän tietoisia vahvuudestani ovat muut ihmiset, jotka käsittääkseni ainakin välillä näkevät minussa vain sen puolen, joka saa minut pelkäämään parityöskentelyä englannin tunnilla niin paljon, että lopulta istun opehuoneessa tekemässä tehtäviä yksin pipo syvällä päässä, ja aasinsillan kautta pääsemmekin kohtaan:

4. Minun hiukseni kaipaavat jotain hyvin radikaalia.
Näytän kaljulle järkyttävän juurikasvuni ansiosta, en tiedä miten edetä tässä oma väri takaisin päähän -projektissani. Koska en kerta kaikkiaan edes kehtaa julkaista mitään asukuvia näiden hiusten takia. Käytän siis pipoja paljon tällä(kin) hetkellä. Kaipaan neuvoja, ja siksi:

5. Rakastan blogiani.
Koska voin sanoa että kaipaan neuvoja ja olettaa jonkun oikeasti neuvovan ja kertovan jotain, mitä minä en vielä tiedä. Miettikää kuinka upeaa oikeasti ! Rakastan sitä, että olen saanut tässä puolessa vuodessa niin itseni näköisen - sellaisen jota itsekin haluaisin niin kovasti rakastaa ja lukea (ja siksi voinkin kertoa että):

6. Rakastan blogeja.
Ne päästävät minut aina välillä hetkeksi karkuun tästä maailmasta (jota siis kohdan yksi mukaan kovin rakastankin). Enää yksi kohta niin sitten luettelenkin seitsemän lempiblogiani !! Ja siksi tiivistänkin viimeiseksi kohdaksi kaikkien näiden edellisten kohtien summan:

7. Odotan tapaavani ihmisen.
Sellaisen kerrassaan hurmaavan kulttuuripojan, joka kestäisi minun liukuvärjättyjä hiuksiani (ei kyllä kauhean kauaa tarvitse kestää !), tykkäisi asioista joista minäkin ja joka pelastaisi minut pahoilta jutuilta. Ostin eilen kirjastosta semmoisen kirjasen, jossa oli 20 rakastettavaa pientä tarinaa rakkaudesta. Sydän.

Nämä ei ole nyt missään järjestyksessä, minä vaan otin tuolta minun bloglovinin seurattujen blogien listasta jossain järjestyksessä, mikä siinä listassa oli !!

1. Kaikki mitä rakastin

2. Varpunen

3. WEEKDAYCARNIVAL

4. BLEUBIRD OFFICIAL BLOG

5. verypurpleperson

6. Bohemian Junk

7. olisin hymyillyt vinosti

Mikä on sinun lempiblogisi !

3 kommenttia

  1. Sinun blogisi on ehdottomasti lempiblogejani! Pidän tyylistäsi kirjoittaa ja tykkään myös postcrossingista ja olen itseasiassa harkinnut, että rupeaisin harrastamaan sitä (mutta mitään ei ole vielä päätetty). Ja muutenkin koko blogi on aivan ihana ja hurmaava! Kiitoksia ihanasta blogista!

    VastaaPoista
  2. hei jemina =) kivoja blogeja löysin sinun kautta ! mulla olisi eräs pieni kysmys :) kohta on ohi lukion ensimmäinen jakso ja tuo vihkoihin muistiinpanojen kirjoittaminen ei tunnu minustakaan siltä oikealta :D muistelin että kerroit aikaisemmin niistä "kansiovihkoista" ja löysin semmoisia tänään akateemisesta =) mutta ongelmana on se, että olen huono pitämään monisteita tallessa niin onko sinulla mitään vinkkejä mihin laittaa monisteet? :-D varmaa tyhmin kysymys ikinä ! mutta kiitos tästä blogista, jokainen postaus on niin mielenkiintoinen ja ihana <3

    VastaaPoista
  3. rakas diu, vastaus ongelmaasi on paperiliimapuikko.

    VastaaPoista