tänään muumeilin

torstai 1. heinäkuuta 2010

vähän taas askartelin ja kirjoittelin. paitsi että olin niin laiska että kävin hakemassa aamulla myllyn rajalan fotomaatista muutaman kuvan ja laitoin niitä neljään noista kirjeistä. mutta hienoja nekin ovat, kirjoitin sitä paitsi erityislaatuisia tekstejä niihin !

sitten tuossa kasassa on kaksi mahtilähetystä jotka esitellään vasta sitten kun vastaanottajat ilmoittavat minulle saaneensa ne. en malta odottaa !

päivitän postin sivuilla minun nelly.comin paketin lähetysseurantasivua. se on mennyt aamulla kello 8.48 turussa läpi niin uskon että voin mennä neljän jälkeen kärttämään sitä maskun postista. ja viedä samalla nuo minun kirjeet ja paketit.

paitsi että masentaa mennä sinne postiin kun jos siellä ollaan taas ilkeitä eikä ymmärretä mun postin käyttöä taiteen levittäjänä !!!

posti 015

ps minulla menee liikaa rahaa postimerkkeihin, saakohan suomen postille lähettää sponsorointihakemuksia ???

8 kommenttia

  1. "paitsi että masentaa mennä sinne postiin kun jos siellä ollaan taas ilkeitä eikä ymmärretä mun postin käyttöä taiteen levittäjänä !!!"

    Selitäs tyttö tarkemmin, kiinnostus heräsi! :--)

    VastaaPoista
  2. "tämä on aivan väärän kokoinen !"
    -> "tarkistetaanko postin nettisivuilta ne mitat ? :]"

    "ei meillä kyllä yleensä valita postimerkkejä puolta tuntia, mikset ota tarraa ?"

    "HALUAT PIENIKOKOISIA POSTIMERKKEJÄ SIIS MITÄ HÄH"

    "ei näihin kyllä kannattaisi liimailla mitään nappeja"

    "onpas kevyitä..."

    sitten ne kääntelee niitä typerästi ja ilkeä ilme kasvoillaan.

    toisin kuin turun pääpostissa missä mulle esitellään kaikki valikoiman postimerkit, missä mut jo tunnetaan, missä etsitään aina halvin vaihtoehto lähettää kortit ja paketit ympäri maailmaa, missä tarjoudutaan leimaamaan lähetykset heti että postimerkin saa muuallekin kuin oikeaan ylänurkkaan, "onpas nämä hienoja", "miten sinä nappeja olet keksinyt käyttää ?", "lähetätkö näitä paljonkin", "onpas kyllä hauska harrastus"

    eilenkin sain kuvata vielä jo leimattuja kirjeitäni ja pakettejani niin paljon kun tykkäsin. ja ne tädit on vaan nauraa kun olen niin hassu !

    siellä on paras palvelu.

    VastaaPoista
  3. Höh :/ Kuulostaa pahemmalta kuin meijän lähellä olevalta postilta, joka ei oikeasti olekaan posti, vaan Siwa, Sale, mikälie. Eihän ne siellä mitään osaa :(
    En muuten malta odottaa, että kerrot mitä nuo mahtilähetykset sisältää!

    VastaaPoista
  4. no on tuokin lähikaupan yhteydessä. ja on aika hassua kun siellä kaupan puolella ne on ihan mukavia aina ! kai siinä postin puolella on sitten joku hirviöaktivoija mikä tekee niistä monstereita.

    tänään taisi aktivoija olla rikki kun se yksi tyttö palveli iloisesti.

    VastaaPoista
  5. Haluatko muuten kertoa sinun postcrossing profiilisi? Olisi kiva nähdä sieltä, mitä kortteja olet lähettänyt ja saanut. Mitkä ovat lemppari korttejasi ja millaisia kortteja ehkä haluaisit saada. Mitä olet kirjoittanut profiiliisi ja kuinka kauan olet tätä jo harrastanut. Ja niin.

    VastaaPoista
  6. oho täällä on kyllä joskus ollut linkki minun profiiliin ! :---D http://www.postcrossing.com/user/kaijakyllikki

    minä olen harrastanut niin vähän aikaa että melkein hävettää itteänikin paljastaa ! ja olen niin koukussa.

    minä en ole kauheasti päivitellyt tuota postcrossingprofiilia kun minulla on ollut tämä blogi. voisin sitten joskus kun olen saanut enempi kortteja, tehdä lempparipostauksia. mutta tiedän jo yhden kortin joka pysyy aina lemppareissa:

    tuo iso kamerakortti http://loydankyllaperille.blogspot.com/2010/05/uudet-leimani-ja-muita-ihanuuksia.html

    VastaaPoista
  7. Minua muuten ihan ihmetyttää se postcrossing meeting. Minusta tuntuu, että se on silti mahdollista. Onhan hän voinut laittaa postikortin postiin vasta sinä päivänä, kun leima on laitettu eli 26/6.
    Hän pyysi minua kaverikseen facebookissa. Löysin häneltä kasan kuvia kyseisestä tapahtumasta. Ja ne henkilöt olivat varmasti allekirjoittaneet myös minulla lähetetyn kortin :-) Mutta tiedän, voin olla ihan väärässäkin.

    VastaaPoista
  8. ai niin tosiaan kun se travel time lasketaan siitä kun hän on ottanut osoitteesi tietokannasta eikä siitä kun hän on laittanut sen postiin.

    aikamoinen tapahtuma kyllä ! näkeeköhän niitä kuvia muutkin kuin kaverit. ps miksei me olla kavereita fb :o

    VastaaPoista