ALKUKIRJAIMIA

keskiviikko 21. heinäkuuta 2010

Koska ilkeät kielipoliisit tekivät hyökkäyksen minun pieniä alkukirjaimiani kohtaan, päätin nyt sitten kokeilla. Haluan korostaa, että minä kyllä tosissani osaan käyttää niitä isoja alkukirjaimia - eräät tahot saattavat pitää minua kielipoliisina itsekin. Minusta tekstini näyttää ja kuullostaa paljon enemmän minulta itseltäni pienillä alkukirjaimilla. Mutta olen avoin uudistuksille, ja tämä on koe !

Tämän kirjoituksen tarkoituksena on yksinkertaisesti hehkuttaa tämän hetkistä olotilaani. Kärräsimme asuntoautomme täydelliseen paratiisiin. Uiminen ei ole pelkkää uimista, vaan sitä voidaan kutsua jo suoranaiseksi uintiprosessiksi. Ranta on niin matala, että arvelen kaksimetrisen miehen joutuvan kävelemään puoli kilometriä kohti järven keskipistettä joutuakseen tilanteeseen, jossa hänen varpaansa eivät enää yltäisi pohjaan.

Katselen kuinka aurinko laskee hienon pellon taakse, ja mielessäni siintää vain ajatus kamerasta ja minusta siellä aamuauringossa. Toiveeni saattaa hyvinkin toteutua, koska olemme vakavasti ajatelleet viipyä täällä maanantaiaamuun saakka. Uskon, että viipyisimme pidempäänkin, mutta minun pitää ilmoittautua kansalaistaidon kurssilleni ennen kello kahtatoista tuona päivänä. Kuulette lisää kurssista kyllä myöhemmin !

Ennen tänne saapumista, piipahdimme Ideaparkissa, josta rohmusimme sukkahousuja ja legginsejä syksyksi euron kappalehintaan. Ostin myös seuraavassa kuvassa näkyvän hameen sieltä.

Saanen ilmoittaa olevani rakastunut. Jo toistamiseen tänään.

Photobucket

Huivi, Ammoisilta Ala-Asteajoilta (Silloinkin Jo Second Hand)
Paita, Second Hand (Zara), 1 E
Koru, Second Hand, Tullut Mukana 1 Euron Aarrepussissa
Hame, Vero Moda, 4,95 E
Kengät, Second Hand, 1 E

Photobucket

Isot vai pienet alkukirjaimet ?

6 kommenttia

  1. Ite tykkään enemmän isoista, mutta tämä on sun blogi ja saat kirjottaa just niin ku ite haluat ja ite taidat tykätä enemmän pienistä niin sanon sitten pienet!

    VastaaPoista
  2. Mun täytyy kyllä myöntää, että nyt kun katson tuota isoilla alkukirjaimilla kirjoitettua tekstiä, niin kyllähän se jo näyttääkin paremmalta kuin edelliset ! Onpa jännää kyllä, kiitos siis ehdottajalle.

    Ja Altsupaltsu oot hassu kun tommoi alat myötäilee, lopeta heti !

    VastaaPoista
  3. Minä olin jo mieltynyt sinun pieniin kirjaimiisi. Jotenkin minusta tuntui, että huutaisit tämän postauksen sanat, mutta eivät nekään näytä hullummilta. Annan sinun itse päättää. Ja muuten olet söpö!

    VastaaPoista
  4. Nyt on paljon parempi! Kiitoskiitos :>

    VastaaPoista
  5. pienet kirjaimet on enemmän sinua. suloisempia.
    isoista kirjaimista tulee niin virallinen tuntu.

    VastaaPoista
  6. Mun mielestä isoilla kirjaimilla ois parempi, teksti näyttää jotenkin heti laadukkaammalta. Tää on kuitenkin sun blogi,joten päätä itse. :)

    VastaaPoista