minulla kestää postissa noin tunti

keskiviikko 30. kesäkuuta 2010

ja menee rahaa. tänään meni 21,10. eikä tunnu mitenkään turhalta, ei idioottimaiselta taikka typerältä ! minä rakastan postia, lähettää ja vastaanottaa.

tämä päivä oli todella hieno siis. lähetin ja vastaanotin.

laitoin muutaman rästiin jääneen postcrossing-kortin postiin, ja sain viimein lähetetyksi Masakolle hänen ansaitsemansa vastapaketin: marimekkokuori, marimekkovihko, suklaata ja muumipostikortti.

postimerkkejä tarvittiin myös muutamia. postitäti nauroi minulle vähän kun puhuin näistä korteistani ja postcrossingista. ja varsinkin siinä vaiheessa kun sanoin että haluan kuvata tuon kuoren vielä blogiini !

posti 004

valitsin tuohon tuon upean suomalaiset bändit -sarjan. muttei yksi arkki ihan riittänyt niin täydennettiin sitten tuommoisilla tylsemmillä. mutta hienoja ovat ! ja sain liimata ihan itse lentopostitarratkin kaikkiin :]]]] sitä se kanta-asiakkuus teettää.

lisäksi sain kirjoittaa tuommoisen tulli-lapun !

posti 008

joillekin teistä olenkin jo hehkuttanut mysteerikommentoijaani jonka henkilöllisyys paljastui minulle tänään postin mukana. kortti oli eittämättä täydellinen. tässä toinen puoli kortista: (+ minun uusi weekdayn paita johon rakastuin, second hand 1,50 e !)
posti 012

mysteerihahmolle: olisi kovin mukava tavata, minulle käy hyvin 24. päivä  heinäkuuta. lupaan myös että jonakin kauniina päivänä saat vähintään yhtä upean postimysteeriyllätyksen kuin minä tänään. ei paljasteta muille kuka olet ennen kuin otetaan kuvia sitten turussa !

3 kommenttia

  1. hihi selvä, nähdään sitten ! sovitaan vielä paremmin asiasta, koska en oo ikinä käyny turussa.

    VastaaPoista
  2. voi kun joskus saisikin kirjeitä tai paketteja. surullista olla näin yksinäinen, kun kukaan ei muista ja itse ei kehtaa muistaa muita!

    VastaaPoista
  3. pieni maaduska,
    voit aloittaa postcrossingin, sitten saat kortteja ja paketteja. ja mikä parasta, saat vielä itsekin lähettää niitä !

    VastaaPoista