vadelmat

keskiviikko 14. heinäkuuta 2010

meidän pihalla on vadelmapuskia ja niitä on paljon. odotan elokuuta kun ennen kouluun lähtöä saa mennä niitä syömään. enemmän rakastan kuitenkin niitä illanhämärässä, kumisaappaiden jälkiä kosteassa nurmessa.

(tässä kohdassa pitäisi olla hieno vadelmaelokuva jonka even kanssa teimme mutta blogger on nyt yrittänyt ladata sitä ehkä kolmatta tuntia kohta joten luovutin ja julkaisen tämän nyt.)


mutta vielä ovat vadelmat kovin raakoja.

tein spotify-soittolistan abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö. mitenkään ei ollut tuo å kohta löytää...

minä olen harmissani kun en tiedä pääsenkö helsinkiin ensi viikolla kun tyhmät ihmiset vaihtelee aikatauluja koko ajan. argh

mutta huomenna pääsen raumalle ihanaa roosaa palvomaan !

tyhjentelin eilen alennusmyyntejä. mutta oikeasti ei tästä kesällä pukeutumisesta tule mitään ! herranjumala hyvä kun suihkun kiinni saa tai pään pinnan yläpuolelle niin on taas pakahtua.

ja huomioitakoon että minä en valittanut talvella yhtä sekuntiakaan kylmästä !

(gb:n vaniljakermajäätelö on taivaallista)

ai niin mun piti muistuttaa kommentoinnista... että kaikki muistaa että tässä on semmoinen ominaisuus :---D viitateen edellisen postauksen kommentoijien kommentteihin

3 kommenttia

  1. voi tykkään blogistasi ainakin näääääääääääääin paljon, hirmu suloinen!

    VastaaPoista
  2. Hieno vadelmaelokuva, jonka kruunaa hienot lopputekstit!
    Minä ostin eilen gb:n kermajäätelöä, puutarhamarjat. Se on hyvää. Pikkusiskoni sanoo kyseistä jäätelöä lehmäjäätelöksi sen mainoksen vuoksi.

    VastaaPoista
  3. Va del ma, mutta mansikka on parempaa!

    VastaaPoista