lauantai 3. heinäkuuta 2010

me lähdimme reissuun ! nämä kaksi seuraavaa kuvaa on otettu jossain turun ja vaasan välillä:


0207 006

huivi, second hand, ikivanha
mekko, H&M, 3 e :]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
neule, second hand, ikivanha
koru, second hand, 2 e
legginsit, second hand, 2 e
kengät, second hand, 3 e

eilen minä muun muassa rakastuin kristiinankaupunkiin. muutan sinne isona.

ja sitten fanfaarit soimaan ! suomen posti onnistui toimittamaan mysteeripostini vastaanottajilleen alle 24 tunnissa, maailmassa on vielä toivoa.

minun mysteeripostini lähettäjälle lähetin tämmöisen mysteeripostin. kortti oli iso ja muikea, toista puolta ette nää !

posti 016

tiesittekö että kirje saa olla jopa 25 cm x 40 cm suuruinen, aivan mahtava löytö nuo mitat.

tämä posti on suurelle ystävälleni jota niin kovin rakastan:
posti 019

7 kommenttia

  1. Tottakai minä mainitsin sinut! Harmi vain, että sinun blogisi osoitetta ei näy siinä :-(

    VastaaPoista
  2. ihana kun laitoit postimiehelle postia, ne piristää niitä niin varmasti aina paljon tommoset. ja oot jemina supersöpö ja tykkään tukastas liikaa

    VastaaPoista
  3. Ooo, nyt mullakin alko haluttamaan noita muumi-postimerkkejä!

    Tuli vaan mieleen, että mitä yleensä kirjoitat noihin Postcrossing-kortteihin? Itse en nimittäin harrasta sitä ja olisi kiva tietää :--)

    VastaaPoista
  4. heltsupeltsu: minun puheita ei kannata aina ottaa aivan supertosissaan, oli kyllä hieno lehtijuttu ! miten ne osasi sinut kysyä siihen

    mona: itse olet söpö ! minä haluaisin postimieheksi joskus kesätöiksi vaikka myös. minä juuri leikkautin hiuksiani aika paljon lyhyemmiksi :]]]]

    anonyymi: minä kirjoitan kaikkea hassua, kerron itsestäni jotain pientä kivaa ja jos joku pyytää kirjoittamaan jostain tietystä aiheesta niin sitten kirjoitan siitä. yleensä minulla on se kortti kyllä täynnä pienen pientä tekstiä kun en malta tiivistää ajatuksia niin pieniksi.

    VastaaPoista
  5. oi kun näytät ihanalta tossa ekassa kuvassa ! sun hiukset on niin kivat :3

    VastaaPoista
  6. ihana tuo mekko ja 3 euroa viel ! :o

    ja noi kirje ja kortti, oisin tosi iloinen jos joskus saisin postissa tollaisia! Yleensä saan vain pieniä, valkoisia kirjekuoria.

    ihan mahtavia, hei tykkään blogistasi!

    VastaaPoista
  7. minäkin olin ihan voouu kun se oli vielä alerekissä jäljellä !

    ehkä vielä joskus postiluukusta kolahtaa täydellinen posti

    kiitos :]]]]]

    VastaaPoista