uudet leimani ja muita ihanuuksia

tiistai 18. toukokuuta 2010

kifardi kifardi 008 vastaanotin upeimman kortin ikinä. Kiinasta, Chenyangilta joka kertoo olevansa suuri Suomi-fani ! minä niin rakastan tätä korttia, se on niin minua väreineen, aiheineen ja tyyleineen. kiitos niin paljon ! vastaanotat lähitulevaisuudessa jotakin yhtä mukavaa itsellesi :) i received the most magnificent card ever. it's from China and sent by Chenyang (who btw has an extraordinary signature). she also tells she's a huge fan of Finland ! i love this card, it's so me, i love the colors, i love everything in it. thank you so much. i suppose you're gonna receive something as nice as this was :) kifardi 010 sain myös tämän kortin mutta minun täytyy myöntää että se jäi niin tuon toisen varjoon vaikka upea tämäkin on. kiitos niin paljon tästäkin ! kifardi 004 kesä on myös saapunut ! huomenna pääsen koulusta jo ennen kahta joten voin laittaa askartelupajan pystyyn ! täytyy tehdä taas yksi kortti ihan postcrossingiin ja yksi kortti tsekkeihin jossa yksi minulle kortin lähettänyt mies odottaa korttia kun lupasin. sitten täytyy askarrella jotain upeaa tuon ison kortin lähettäjälle sekä Jenniferille Yhdysvaltoihin. sitten olen vielä mennyt lupaamaan että Mäntsälään olisi myös lähdössä yksi kortti. mutta se taitaa olla melkein mieluisin tehdä näistä !

5 kommenttia

  1. Tiedätkö osaksi sinun ansiosta minä rekisteröidyin eilen illalla isosiskoni avustuksella myöskin postcrossingiin :-) Hii olen niin iloinen kyseisestä asiasta ja sinun blogisi saa motivaationi ja innostukseni kasvamaan entisestään, Kiitos siis siitä! Muuten tietääkö tuo ison kortin lähettäjä, että vastaat hänelle kortilla?

    VastaaPoista
  2. voi miten kiva olikaan lukea tuommoinen kommentti ! luin sen jo joskus kuuden aikaan aamulla mutta päätinkin nukkua vielä lisää ja nyt on sopivasti aikaa vastata :-) hiemanko on hassua jos olet saanut motivaatiota minun blogistani ! ja ole hyvä kai sitten, ala sinäkin pitää blogia jookos ? ja tee ihmeessä kortit itse, säästyy ympäristö kun ekoilee kierrätysmateriaalien kanssa ja muutenkin se on persoonallisempaa. ja sitten saisin inspiraatiota sinunkin korteista hihi. ison kortin lähettäjä tietää että vastaan hänelle !

    VastaaPoista
  3. Minun täytyy miettiä tuota blogin pistämistä pystyyn. Sekin kyllä houkuttaisi jonkin verran. Tai aika paljonkin! Eli sinä teet siis kaikki korttisi itse? Mistä saat tällä hetkellä niihin inspiraatioita? Saatko sinä minkä verran itsetehtyjä vaiko pääasiassa valmiita? (Anteeksi kysymystulva)

    VastaaPoista
  4. Ps. Minä olenkin siis ajatellut myös pääasiassa tehdä kortteja itse, koska tykkään tehdä ja ahertaa käsillä. Niin ja on vielä hyvä tapa piirtämisen rinnalle :-)

    VastaaPoista
  5. juu olen tehnyt kaikki nämä täällä esillä olevat kortit ! mä inspiroidun ennen kaikkea ihmisten kuvauksista - siitä miten ne kertoo omasta elämästään ja mistä ne tykkää eniten. ja jos joku sanoo tykkäävänsä jonkun tietynlaisista korteista niin sitten mä teen semmoinen mutta hieman omalla tavallani :]

    ja saan kyllä eniten valmiskortteja mutta tykkään niistä aina kovin. ja muutama valmiskorttikin on ihan täysin vienyt mun sydämeni, varsinkin juuri tuo minkä tässä postauksessa esittelin.

    sinun pitää kyllä tehdä kanssa blogi ja kortit itse ! että pääsen inspiroitumaan haha

    VastaaPoista