älkää naurako, tämä on vasta toinen postaus tänään

maanantai 31. toukokuuta 2010

tämän päiväinen posti:
ensimmäiseksi esittelen tilaukseni, joka saapui tänne suoraan Ranskasta. lähettäjä on kyllä suomalainen, mutta asuu Ranskassa leimasimiensa kanssa. mitenkään en ole kateellinen.

huuto.netistä tämän löysin ja tuli maksamaan muistaakseni hieman alle kaksi euroa postikulujen kanssa. että kivat heille ja heidän postimaksuilleen. minulla olisi aiheeseen ja muun muassa tähän uutiseen (<- sitä voi klikata) paljonkin mielipiteitä...

leimasin oli näin kauniisti paketoitu:
atrew 042

ja paketista paljastuneella leimasimella saa aikaan tämmöisiä ihanuuskäsiä muun muassa kemian muistiinpanoihin haha

atrew 043

sitten tuli ensimmäinen posti tuon blogiini lisäämäni kehoituksen myötä, kuopiolainen Kaarina kertoo olevansa kateudesta vihreä meidän turkulaisten kirjapoistomyynteihin. tästä innostuneena sain kortin joka on käsittääkseni tehty hänen kirjoittamansa kirjan kansista. jos vain tuon kirjan löydän niin lukea sen haluan. kiitos niin kovasti !

ja minähän olen luvannut vastata kaikille. ainakin vielä nyt. ennen suurta kansansuosiota...

sitten tuli vielä Jenniferiltä kortti ihanassa kuoressa. taas kerran. minua suorastaan hävettää kun minä en ole niin ahkera lähettämään hänelle kortteja, kuin hän minulle. mutta kesäloma alkaa ja minulla on aikaa korttipajailla kaikki päivät ja yöt kesäkurssien, töiden ja muiden rientojen välissä. aikaa kuitenkin riittää aivan tolkuttomasti, sen tiedän.

atrew 048

atrew 045

ja voi ihanuutta, minulle oli vielä neljäskin posti. kortti ihanaiselta roosa-armaaltani joka oli matkailemassa syntyjuurillaan kreikassa.

atrew 047

taustalla kuvissa näkyy siis kemian muistiinpanojani tältä päivältä. esimerkiksi tuo käsileima ei ole noin suuri vaan käsialani on huomattavan siro ja pieni kun haluan sen olevan sitä.< ps minä saan nykyään meidän perheessä eniten postia

4 kommenttia

  1. Apua nää sun postaukset on aivan mahtavia!

    VastaaPoista
  2. kiitos kuuluu vain ja ainoastaan korttien lähettäjille !

    arvaa, lähetin yhdelle "i hate handmade cards !!!!"-tyypille oman tekemän kortin ja kirjoitin jotain että i hope this card will change your attitude to handmade cards, i just can't see me sending new cards, i want to save the world just a bit by doing these cards. pastaan tähän nyt sen viestin mulle, tuli melkein paha mieli:

    In fact, the cards of postcrossing allow me to make discover the various cities and the country to my children... so i will not change my attitude to handmade card.

    My wife make card somethimes, it's great because she puts it specific things of our country and really applies. But she send them only to those who wish it. But if you want to save the world, it seems to me that you should rather use emails ... not postcrossing ;)

    So, I thank you for your card and your stamp, I would keep it preciously like the others ! Thanks you too for the translation ^^

    Happy Postcrossing to you

    minusta oli ilkeää

    VastaaPoista
  3. Okei mä löysin tän blogin muutama päivä sitten ja täytyy sanoa että aa mä tykkään tästä paaaljon ja oot tosi sulonen ja tykkään sun tyylistä ja korteista ja kaikkea aa ♥ Pitkää ikää tälle, jään seuraamaan aktiivisesti.

    VastaaPoista
  4. :-( Minustakin tuo on niin harmillista. Minä lähetin sitten suosiolla valmiin kortin muutamalle vastaanottajalle, vaikka olisin niin mielelläni tehnyt itse. Mutta ehkä he ovat nyt iloisia.

    VastaaPoista