hyvää huomenta

lauantai 1. toukokuuta 2010

olen rakastunut.
hänen nimensä on (500) days of summer.
minä uskallauduin vuokraamaan kaksi leffaa. tuon ja jätä se!-jutun.
kioskitäti oli maailman kivoin. "minäkin meinasin antaa tytölleni nimeksi jemina mutta sisko ehti ensin !"
mutta tuo leffa.
olen rakastunut.
olen myös rakastunut the smithseihin (i am human and i need to be loved just like everybody else does).
saattaa olla myös että olen rakastunut joseph gordon-levittiin. ehkä.
vappuaamu 107
(tähän väliin kysymys että miksi kukaan ei ole kertonut aikaisemmin miten helposti flickrillä saa nämä kuvat tänne ???)
sitten on tietenkin suklaa, 2,95 levy. mutta se on sen arvoista. maksaisin ennemmänkin luulen.
vappuaamu 109
sitten samosin aamulla kukkapenkissä sinisen sadetakin kanssa. pyysin isää ottamaan minusta kuvaa mutta se idea taisi olla tuhoontuomittu jo ajatustasolla.
vappuaamu 072
vappuaamu 086
paitsi että nyt nuo ihme reunat ei näy kokonaan... ensi kerralla sitten

Ei kommentteja

Lähetä kommentti