there ain't nobody who can comfort me

sunnuntai 10. huhtikuuta 2011



Minut ajettiin tänään kotoa tuulettumaan, koska olen koko ajan niin väsynyt ja omissa maailmoissani. Matkalta löytyi tämä laukku kolmella eurolla, ja nyt tuntuu, että voisin oikeasti antaa hyvin monta vanhaa laukkua pois. En tarvitse muita kuin tämän kangaskassien ja kettureppujen seuraksi.

Istuin myös kirjastossa, auringonpaisteen hymyilessä minulle. Luin viimeiset sivut Artemis Fowlista, ja suljin vähäksi aikaa silmäni. Kävin vielä toisella kirjastolla äänestämässä, ja Lidlissä kuulemassa kassapojalta kuinka hienot luonnonkiharat minulla on.

Hänelläkin kuulemma on, mutta taistelee vastaan. Sanoin, että älä viitsi, saisit nukkua aamulla pidempään. Nauroi, niinpä tosiaan.

Parkkeerasin auton vielä pellon laitaan, käänsin selkänojan makuuasentoon ja söin vaahtokarkkeja siinä uutta kirjaa aloitellessani.

ps, otsikon biisi glee-versiona - suurta rakkautta

7 kommenttia

  1. söpöä! Oispa itselläni ollut samanlainen päivä ^^

    VastaaPoista
  2. mie halluun siun kanssa ajelulle Jemina! mut aika hyvä että lähit tuulettumaan, eikö? :)

    VastaaPoista
  3. Mikä tämä kassapoika on? Onko se sitten se kirjastopoika? Miksei täällä ole nuin kivoja kassapoikia? :(

    Mutta miksi olet noin tyädellisen kuuloinen ja miksi päiväsi ovat niin täydellisen kuuloisia?! Kertomasi päivä oli taas kuin kirjoista!

    VastaaPoista
  4. Ensinnäkin sinä olet niin valloittava ja toiseksi minä olen aina niin kiireinen nykyään. Tahtoisin tuollaisen päivän. Voi, että kaipaan tuollaisia päiviä.

    VastaaPoista
  5. Olin jo ihan innoissani, että oletko löytänyt Maroon 5:n viimein

    VastaaPoista
  6. Mutta kun laukkuja ei voi koskaan olla liikaa, itse en pystyisi hävittämään kaikkia, vaikka tahtoisin.. Surullista, ehkä.

    VastaaPoista
  7. haha ei ole kassapoika kyllä kirjastopoika, vähän liian kaunis poika minun makuuni :---D

    ja saana, ehkä jonain päivänä vielä löydän...

    muille tuituit

    VastaaPoista