jemina, 19 vee

keskiviikko 13. huhtikuuta 2011




Voi apua, tuo alempi kuva tuli mieleeni kun kirjoitin työhakemusta lastenhoitajan hommaan (eikö olisikin ihan parasta, olen ihan mahti leipoja ja leikkijä ja askartelija ja olen ihan hölmö !!), ja päätin yrittää erottua joukosta ottamalla ikään kuin uuden version tuosta kolme vuotta sitten ottamastani kuvasta. Näytän jotenkin niin pienelle tuossa, voi että.

Paitsi, että Lotan mielestä näytän ihan samalle.

Tänään on ollut ihmeellisen hyvä olla ! Naurattaa melkein.

ps, olen sunnuntaisen idols-jakson jälkeen kuunnellut Kirkaa, Katri Helenaa ja muita mukavuuksia. selitän tämän itselleni sillä että tämähän on nyt sitä retroilua, eikö vain !

4 kommenttia

  1. ok. TAHTOO TUOLLAISEN

    meillä on töissä vain norsu, apina, sammakko ja muita tuollaisia tavallisia. mutta että mustekala! se se vasta olisi jotain, lapset hullaantuisivat.

    alemmassa kuvassa käyt syvällistä keskustelua vihreän mustekalan kanssa puutarhaetsivien juonenkäänteistä, tuitui miten suloinen.

    (miksi mun kommenteista katoaa jotenkin kaikki järki ja pointti, ni, ei voi mitään)

    VastaaPoista
  2. Voi ihana mustekala! Oletk itse sen tehnyt. Ja yhtä söpöinen olet itsekin! Oot tosi nätti, sellainen luonnonkaunis! :)

    Ja mukavaa kun on ollut hyvä olla!

    VastaaPoista
  3. näytät poikamaiselta alimmassa kuvassa! ihana silti ;o

    VastaaPoista
  4. näytät tuossa alemmassa kuvassa ihan yhdeltä mun kaverilta ja lohdutuksena voin kertoa, että hän on vielä meitäkin vanhempi! :)

    VastaaPoista