sukkahousuthamepääsykokeetdarrencriss

lauantai 2. huhtikuuta 2011



Torstaina Vilasta kuudella eurolla kotiutetut sukkahousut ovat kerrassaan suuri rakkaus. Eivät kiristä.

Toisin kuin tuo vaalea hame argh.

Täytyy jotenkin saada tuon vyötäröä isonnetuksi, jos vaikka ompelisin sivuille jonkinnäköiset kiilat. Kun en minä sitä kuitenkaan ilman neuletta käytä, niin ei ne haittaisi yhtään !

Tänään olen nukkunut ja lukenut muutaman tunnin pääsykoekirjoja. Ihan mieletön tunne kun saa lukea jostain, joka oikeasti kiinnostaa. Ei tee mieli lopettaa, ei vilkuilla Facebookia tai karata kirpputorille. Tuntuu oikealle mmmm.

Jatkan iltaani katsomalla noin miljoonanteen kertaan kaikki The Warblersien Glee-esiintymiset läpi. Niiltä tulee oma albumi tässä ihan juuri sitä paitsi !!

2 kommenttia

  1. mäki jaksoin tänään lukea itseni tavoitteeseen kiinni takaisin (mikä on tämä lause?? pointti: sain itseni siihen pisteeseen, jossa minun kuuluu olla, vaikka olen koko viikon ollut jäljessä aikataulustani) jee jee. Oletko jo "Lehmän kohtalossa" NAUROIN !! Kyllä se Wibergin Masa on hassu setä

    VastaaPoista
  2. ensivilkaisu pääsykoekirjaan = mitä oikein ajattelin kun hain tänne!?!

    uusi vilkaisu = tää oon sittenkin aika mielenkiintosta...

    uusin vilkaisu = jeee, tajuun tätä, voin ehkä sittenkin oikeesti päästä yliopistoon!

    onnistumisen riemu on parasta, pääsykoepäivää kauhulla kuitenkin odotellessa.

    VastaaPoista