nämä ovat niitä housuja, joissa kävellään suojatien yli koskematta mustaan asvalttiin.

maanantai 4. huhtikuuta 2011



Yritin epätoivoisesti etsiä Youtubesta sitä Myyrä-jaksoa, jossa hän saa uudet housut. Ne siniset, joiden tekemisessä jokainen metsäneläin auttaa ! Ne, joiden tärkein ominaisuus on iso tasku.

Tasku, johon Myyrä saa monta tavaraa.

Ihan samalla tavalla nämä ovat housut, joiden taskuihin mahtuu eväsleipä ja kaksi kettukarkkia.

Kevätretket, minä tulen.

Vero Moda, 24,95 e

IDA LÖYSI MYYRÄJAKSON: http://www.youtube.com/watch?v=EZOTcnnUpGs

3 kommenttia

  1. "Kuinka Myyrä sai housut" on ehkä paras kirja ikinä, tein siitä joskus jonkun lukion kirjaesitelmänkin (missä tutkittiin mm. tarinan kommunistisia viittetiä ja muuta yhtä liibalaabaa kun pääösassahan siinä on kuitenkin ne helvetin hienot siniset housut, joiden taskuihin mahtuu pallo, hakaneula ja peilinpala!)

    Kiitos päivän housuinspiraatiosta. Itse poden lievää housukammoa, mutta pitäisköhän tässä nyt sitten suunnata Vero Modaan kattomaan, jos sieltä löytyis mullekin sopivat.....

    VastaaPoista
  2. Aw, meillä on se kirja, suloisin.

    VastaaPoista
  3. olen 99 prosenttin varma, että mulla on nuo samat houstu, sillä nekin ovat tuon väriset, ostin ne kaksi viikkoa sitten vero modasta ja hintakin oli sama. ja pidän niistä paljon :)

    ja kiitos kun muistutit myyrähousutarinan olemassaolosta, mieleeni palasi yhtäkkiä ala-asteen kolmannella luokalla tekemämme näytelmä juurikin siitä kirjasta ja minulla oli ylläni parhaan ystäväni harmaa aluskerrasto ja minä esitin sitä hiirtä, jonka nimea en muista. se oli hienoa aikaa!

    VastaaPoista