mysteeri ratkaistu

keskiviikko 23. kesäkuuta 2010

ag

ilmoitettakoon että muutama postaus sitten esitelty kenkäkatoaminen on saanut onnellisen loppunsa tänä aamuna kello 11.23 Suomen aikaa.

aloin pohtia katoamista edeltäneitä tapahtumia oikein urakalla. kävin elämääni päivä päivältä läpi kunnes muistin sen toukokuisen kesäsateen. jolloin vettä tuli aivan kamalasti ja humalistonkatu oli muuttunut humalistonkoskeksi.

olin tullut kotiin märillä kengillä. vienyt ne fiksusti pannuhuoneeseen kuivumaan.

olen sherlock.

kengät, second hand, 3 e
huivi, second hand, 1 e
neule, second hand, 3 e
laukku, second hand, 1 e
koru, second hand, 1 e
paita, second hand, 2 e

6 kommenttia

  1. Olisi ihana joskus mennä kanssasi ostelemaan kaikkea ihanaa ja juomaan kaakaota kermavaahdolla. Suloinen.

    VastaaPoista
  2. kerro vain aika ja paikka, niin minä lupaan peloistani huolimatta yrittää päästä paikalle

    VastaaPoista
  3. Jos asut Turussa, oon tulossa sinne 22. päivä ens kuuta. Seuraile postia pikkuinen :)

    VastaaPoista
  4. sait minut suorastaan jännittämään, kerro kuka olet tai tulet uniini suurena mysteerihahmona.

    olenko minä pikkuinen

    VastaaPoista
  5. khihi, me tiijetään toisemme muttei tunneta. posti paljastaa, i promise !

    olet kivasti pikkuinen, se on sellainen hellittelynimi tiiäthän

    VastaaPoista
  6. mokoma mysteerihahmo ! jännittää jo kuka olet, oi posti tule jo

    VastaaPoista