tähän ei tule kuvia

sunnuntai 13. kesäkuuta 2010

lupauksia:

1 en värjää enää ikinä hiuksiani huomisen jälkeen
2 en osta vähään aikaan koruja. paitsi sormuksia. ja jos löytyy lintukoruja niin sitten.
3 ostan vaan kivoja vaatteita.
4 sovitan kaikkia vaatteita ennen ostamista.
5 kasvatan kirppisvaatteiden osuuden (95%) korkeammalle.
6 en osta yhtäkään kynsilakkaa ennen kuin kaikki entiset on käytetty.

olen tänään laittanut hirmuisen määrän taas vaatteita pois. ihan superihaniakin, melkein suruttaa ! mutta täytyy oikeasti oppia säilyttämään vaan todellisia rakkauskappaleita, niitä joita oikeasti ihannoi.

lisäksi aloitan viikon kestävän blogiprojektin huomisesta alkaen: en aio ostaa mitään syötävää/juotavaa viikkoon vaan keskityn pelkästään eväiden voimaan.

tämä eroaa edellisestä tilanteesta ennen kaikkea jäätelön osalta.

tarkoituksena on näyttää sekä itselleni että teille paljonko säästää rahaa, aikaa ja ympäristöä omilla eväillä. ja se on vielä kaiken lisäksi

olen tänään tehtaillut muutaman kortin mutta ne pääsevät esittelyvuoroon vasta huomenna. pitkästä aikaa korttejakin ! olen vastaanottanut aivan erinomaisen upeita kortteja viime aikoina joten nekin pääsevät pian esittelyyn. on vaan jotenkin jääneet kortit nyt vähemmälle, varsinkin koeviikkosöhläysten ja muiiden koulujuttujen vuoksi.

mutta elämä on koittanut !

2 kommenttia

  1. whii. arvaas kuka kävi lauantaina kirpparilla piiitkästä aikaa? päätin ottaa itseäni niskasta kiinni. löysin neuletakin (2e), ny-taulun (3e), marilyn-jättikortin (3e) sekä mustat lähes täydelliset korkokengät (3,5e). pidän ostoksistani hirmuisesti!

    olen siis velkaa sinulle, sait minut taas innostumaan kirppiksistä aivan samalla tavalla kuin innostuin niitä lapsuudessani. kävimme joka viikko kirppiksillä, aivan kuten teidän perhe :) ja olen aivan varma, että tulen käymään useamminkin.

    en vain olisi uskonut tätä, minä kun aina tykkään käydä niissä "oikeissa" kaupoissa. kiitos miljoonasti! ehkä tällä tavalla saankin säästettyä paljon rahaa barcelonaa varten.

    ps. en tiennyt, että värjäät hiuksiasi. ne ovat niin ihanan luonnolliset :)
    ps. petyin hieman, kun en löytänyt kirppikseltä sellaisia täydellisiä kaulakoruja, joita odotin löytäväni. eniten haluaisin sellaisen pöllökorun!
    ps. ai niin, kävimme Manhattanin kirppiksellä. käytkö sinä siellä useinkin?

    VastaaPoista
  2. voi ihanaa kun pistäydyit pitkästä aikaa kirpparilla ! ja mitkä ostokset oi voi, superlöydöt suorastaan.

    ehkä meidän velkamme ovat nyt kuitatut, minä kiitän postcrossingista, sinä kirpputoreista.

    minulla on vaan nykyään se ongelma että menee liikaa rahaa niihin kirppareihinkin. kaupoissa en edes ajattele ostavani mitään, kunhan kierrän metsästämässä inspiraatioita ja katselemassa täydellisiä pukeutujia.

    olen tehnyt päätöksen etten enää ikinä värjää. värjäsin ekaa kertaa joskus hiihtoloman jälkeen ja rakastin kyllä sitä väriä ! mutta nyt viikonloppuna hiuksista tuli punaiset (...) ja nyt on pelastusvärinä melko tumma ruskea, jonka odotan haalistuvan kesällä nyt pois. niin että jossain vaiheessa mulla ois taas se enkelinkiharavaaleatukka. se oikea.

    luulen että mikä väri tahansa näyttää hiuksissani luonnolliselta kun ne menee niin kiharaan. tai jotenkin hassusti.

    kirpputoreilla ei saa pettyä. niille ei saa lähteä hakemaan mitään tiettyä asiaa, silloin ei varmastikaan löydä. kaulakorut joko ovat siellä tai eivät ole. jos etsit niitä, on todennäköistä etteivät ne ole siellä.

    manhattanin kirppis on suuri suosikkini :). olen käynyt siellä sen avajaisista lähtien satoja kertoja.

    VastaaPoista