sormuksia

tiistai 29. kesäkuuta 2010

sormukset 001

sormukset 004

sormukset

muoviset kukkasormukset edessä, second hand
kultainen kukkahöskäsormus vasemmalla edessä, JC
vihreä sormus oikealla edessä, second hand
kultainen helmisormusjuttu kaikista vasempana, H&M
pienin sormus, second hand
toisiksi oikein rakkaussormus, second hand
alimmaisessa kuvassa oleva sormus, second hand

tuo alin on minun kaikista suurin suosikki. ärsyttää kun en saanut siitä parempaa kuvaa vaikka kuinka yritin ja yritin. aina heijasti aurinko :[.

siinä on kuitenkin simmoinen kameenainen. en minä tiedä oikeita sanoja.

4 kommenttia

  1. hei, noi muoviset kukkasormukset taitaa olla sukua mun muoviselle kukkasormukselle ! se on mun lemppari <3

    VastaaPoista
  2. siiri: nuo kukkasormukset on kyllä kaikki aina niin hauskan upeita ! heräsi uteliaisuus sinun sormustasi kohtaan

    heli: hihihihi kiitos (:

    VastaaPoista
  3. aaaaaaa ihan mahtavia nuo sormukset ja kivasti oot ne kuvannut ! :---)

    VastaaPoista
  4. hihi eikös olekin, hyvin olen onnistunut sormusten kartutus missiossani ! ja kiitos paljon, minä käväisin blogissasi ja ihastuin :]]

    VastaaPoista