sade on ihana mutta se masentaa

sunnuntai 13. kesäkuuta 2010

muita nauratti minun asun hinta eilen. erityisen ihailun kohteena oli friis companyn laukkuni. jota myös itse hillittömästi rakastan.

tämän kuvan varastin jennyltä facebookista. kuvassa minä ja tia sateisessa turussa.

31088_408620441551_567641551_4223943_5986621_n

pipo, vila, 3 e
huivi, second hand, 1,50 e
takki, second hand, 0,50 e
laukku, second hand, friis company, 8 e
farkut, second hand, 1 e
ballerinat, second hand, alessia, 2 e
+ paita, second hand, 1 e
+ koru, second hand, 0,50 e

katselin äsken vaatekaappiani. joudun joka päivä raivaamaan lisää tilaa sinne, ja se on surullista. joten päätin laittaa taas vaihteeksi noin miljoona vaatetta pois.

uskoakseni nyt on tilaa kaikille vaatteille. en tosin tiedä totuutta sillä hyllyt ovat tyhjät, ja sänky täynnä vaatteita.

eve värjäsi minun hiukset. ne ovat khuulin punaruskeaoranssit, ja rakastaisin näitä kellä tahansa muulla kadulla vastaantulevalla, mutta minua epäilyttää. eve sen sijaan on valmis repimään nämä päästäni ja liimaamaan omaansa.

ajattelin että voisin yrittää poistaa kaikki värimömmöt päästäni ja nauttia taas enkelikiharoistani. mielipiteitä kaivataan !

eilen oli mukava päivä. viimeiseen hissan kesäkurssin päivään kuului apteekkimuseo, taidemuseo ja käsityöläismuseo. apteekkimuseon pihalla on kukko ja kanoja vapaina ! ja puhutaan paikasta joka on muutaman sadan metrin päässä kauppatorista. tämä ihmeellinen maailma...

1106 005

englannin kurssi jatkuu vielä ensi viikon ja sitä seuraavallakin kaksi päivää. suunnitelmissani on siirtymisen museoista turun kirjastoon lukemaan muutamaksi tunniksi päivittäin vaihtelevasti englantia ja yhteiskuntaoppia.

4 kommenttia

  1. oot aika äkäsen näkönen...
    t: tepsu

    VastaaPoista
  2. Hei minulla on taas yksi pieni pulma tuon blogin ulkomuodon suhteen. Haluaisin pienen välin tuohon otsikon ja tekstin väliin sekä lopussa tekstin ja sen viimeisen viivan jälkeen. Haluaisitko ehkä auttaa minua taas tai neuvoa, jos se on helposti muunneltavissa?

    VastaaPoista
  3. täällä on yksi, joka voi ottaa aivan ihanat vaatteesi vastaan! ai niin, täytyy vielä kommentoida tuota hiusjuttua. tykkään hirveästi sun enkelikiharoistas. ne on ihanan persoonalliset ja varmaan jäävät monen mieleen :-)

    VastaaPoista
  4. tepsu: kiitti <3

    heli: sitten kun seuraavan kerran näet minun kirjautuvan msn niin heti muistat kysyä ! minä kyllä autan.

    mirella: mä olen laittanut tässä viikon sisällä varmaan lähemmäs sata vaatetta pois... :----D

    VastaaPoista