hamstraaja jemina

perjantai 4. kesäkuuta 2010

koulussamme on alkamassa suuri remontti jonka tieltä siivotaan ja tyhjennetään minun mielestäni täysin kohtuuttomasti !

olen pelastanut lehtiä, kasetteja, avokelanauhoja, postikortteja ja kirjoja. esimerkiksi.

lehdistä taittelin muutaman kukkasen opettajille kun ovat olleet niin kovin tukevia ja kivoja mun tän vuoden ongelmieni kanssa. kaikista kivointa oli tehdä se kyllä noista pelastetuista lehdistä osaksi, pala vanhaa säilyy siis ainakin.

laitumille 003
laitumille 009

tänään palasin kotiin laukku täynnä tavaraa. ilmaista ja niin käyttökelpoista pienellä mielikuvitukseksella.

laitumille 019

henkilökohtaisia suosikkejani on tämä rasia jonka sisältä paljastui ranskan kuunteluharjoituksia. älppäreinä.

laitumille 023

kärkeen kiilaa myös tämä saksan kielen harjoituskirja kuvineen.

laitumille 034
ja nämä kyllä hieman nuhraantuneet nahkakannet joiden sisällä on myös kaikkia upeita muistoja koulun alkuajoilta.

laitumille 032
osa tämän päivän saaliista:

laitumille 035
miettikää mitä noista avokelanauhojen rasioista saa tehtyä ! toisin kuin tänä päivänä, nuo on tehty puoli senttiä paksusta kartongista ja kestävät.


ps blogloviniin lukijoita toivoisin esimerkiksi palkkioksi minun fysiikan kutoskurssin ysistä ja tykkäyksiä siellä mun kirjoituksista kemian nelosen ysistä haha !

7 kommenttia

  1. voi ei! saiko koulusta tänään tuollaisia? olin veljeni valmistujaisjuhlissa raisiossa ja nyt jäi kaikki tuollaiset hamstraamatta! nyt harmittaa...

    no, juhlat olivat sen arvoisia. veljestäni tuli kaksoistutkinnon käynyt yo-automaatioasentaja (sähköalaa siis) :)

    ps. en malta odottaa koulun remontin valmistumista!
    pps. ulla ihastuu tuohon! tuota ei voi olla ihailematta. olen tosissani! :)

    VastaaPoista
  2. mä pelastin eilen jo lehtiä laukun täydeltä. tänään kysyttiin joskus 12 jälkeen kun kaikki muut oli jo lähtenyt että saako noita säkkejä tonkia ja pelastaa. ulla sanoi että ilomielin saa viedä ja pelastaa. joten minä aloitin hamstrauksen muutaman ihanan ystävän kanssa.

    nämä sain pelastettua tänään.

    huomenna vien ehkä lisää. ja kuulemma kesälomalla saa tulla ihan vapaasti niitä hakemaan jos kiinnostaa.

    näin ulla ainakin sanoi. ja tuo kimppu meni tänään jo yhteisesti kaikille opettajille kun en olisi kuitenkaan uskaltanut huomenna viedä sitä.

    onnea veljelle !

    VastaaPoista
  3. Oikeasti matkustaisin mielelläni junalla sinne koululle ja hakisin itsellenikin kaikkia noita kivouksia. Miten on mahdollista, että löytyy noin paljon kaikkea hienoa? Vau jälleen siis.

    VastaaPoista
  4. meidän lukio on suoraan kivikaudelta ja sinne on pesiytynyt paljon tavaraa yhden käytävän ympärille yhdeksään luokkaan.

    ja minä toin vain mitä satuin vartissa löytämään kun piti kiirehtää kuoroharkkoihin. huomenna varmaan menen juhlamekossa penkomaan niitä lisää.

    luulen että täytyy käväistä siellä vielä ennen juhannustakin :---D

    VastaaPoista
  5. UPEITA noi kukkaset ! Itseäkin vähän kutkutti kurkistaa niihin mustiin jätesäkkeihin, jossa luki kyljessä 'keräyspaperia' tai muuta sellaista. En sitte kuitenkaan uskaltanu.. Tosin ehkä parempi niin, koska oisin halunnut mm. kaiken :D

    VastaaPoista
  6. ulla sano että saa tulla tonkimaan kesälomallakin vielä ! ja mä ainakin ajattelin että jos ens viikolla tekis jonkun reissun haha :---D

    koska niistä pääsee kuitenkin sitten aina eroon jollei alakaan askarrella mitään

    VastaaPoista
  7. oivoi, kuulostaa houkuttelevalta... :D ja toi on kyllä totta; ihan sama se on meneekö tavara roskikseen koulussa vai kotona. aina voi antaa mahdollisuuden (=

    VastaaPoista