Syksy, sinä kohtelet minua niin kauniisti

keskiviikko 6. lokakuuta 2010






Kuvat eivät tarvitse rinnalleen suuria sanoja. Kerrottakoon, että minulla on ollut hyvin onnellinen päivä. Lukuunottamatta sitä järkytystä, kun löysin itseni ruotsin puheviestinnän kurssilta. Onneksi sekin näyttäisi kääntyneen kerrassaan mukavaksi kurssiksi !

Illalla minulla on yksi palaverijuttu Turussa. Viimeksi siellä sai mainioita mozzarella-tomaattivoileipiä.

pipo, Vila, 3 e
huivi, second hand, 1 e
takki, second hand, 5 e
laukku, eve antoi miettikää
farkut, kappahl, 30 e
kengät, second hand, 1 e
norsukoru, second hand, osa viidenkymmenen sentin aarrepussia

Vaikka nyt on syksy, ja kuuntelen aamuisin autossa vaihtelevaa levyvalikoimaa Antti Tuiskun joululevystä Greasen soundtrackiin, upotettakoon taas kerran teidät johonkin upeaan, tällä kertaa kesäiseen (tai ainakin minulle Lady Gaga on kesää). Jos vielä ei ole selvinnyt jollekin: Sam Tsui on nero ! Ja Kurt, rakastan myös sinua.


2 kommenttia

  1. oohooho vaau kui hyvä toi lady gaga ! ihana

    ja aivan ihanii kuvii! oi kulta tuu munki kaa kuvaan syksyy

    VastaaPoista
  2. meeri, minulla oli tuo michael jackson juttu muutama postaus sitten täälläkin ! (mitä ootko näin huono seuraaja... :--D)

    mut eik ookki ihana sam oi että. ja tuun kuvaan sun kaa syksyy kyllä pian !

    VastaaPoista