Oodi syksylle

sunnuntai 3. lokakuuta 2010

Voiko kukaan oikeasti väittää pitävänsä kesästä enemmän kuin syksystä? Ihan oikeasti, kesällä täytyy kirmata tuolla kamalassa helteessä vähissä vaatteissa, eikä mistään kaulahuivin käyttämisestä voi edes unelmoida. Vaikka ottaisit itsestäsi ja rakkaista ihmisistäsi kuvia kuinka vähissä vaatteissa, niin silti jokaisen naama on punainen ja hikinen ! Kuka siitä voi pitää?

Lokakuussa posket saattavat kyllä olla punaiset, mutta se johtuu ihan vain suloisesta viimasta ja kirpeistä pakkasaamuista (oi kuinka olenkaan kaivannut teitä !).







Syksyllä saa kahlita itsensä lämpimään huiviin. Hukuttautua keltaiseen pipoon. Saappaidenkin käyttö on ihan ymmärrettävää toisin kuin heinäkuussa.

Heinäkuusta minä en ihan tosissani pidä. Paitsi jos on alle 20 astetta lämmintä ja sataa aika ajoin, mutta ilmastonmuutos on jo nyt tehnyt osansa muuttaakseen kauniit, viileät heinäkuumme välimerellisiksi.

Ja vaikkei toisten mielipiteistä saisikaan välittää, niin on se nyt kuitenkin todella paljon helpompaa ja hyväksyttävämpää kuunnella joululauluja lokakuussa. En siis käy väittämään, etteikö ne raikuisi täällä heinäkuussakin, mutta.

Ja syksyllä on ihan okei olla meikkaamatta suuremmin, sillä on hämärää.

pipo, minun design
huivi, second hand, 1 e
takki, second hand, 0.50 e
farkut, kappahl, 30 e
saappaat, second hand, 0.50 e

3 kommenttia

  1. Rakastan ottamiasi kuvia. Minä olen kuunnellut joululauluja myös. Luin joskus, kun kehuit Antti Tuiskun joululevyä, joten minä kahlasin pikkusiskoni levylaarin ja bongasin kyseisen levyn. Hyvää musiikkia, vaikka jostain syystä on vaikea tunnustaa kuuntelevansa Antti Tuiskua.

    VastaaPoista
  2. Eikö olekin melkoinen levy ! Minä en ymmärrä miksi Antti Tuiskun kuuntelu tekisi ihmisestä mitenkään typerää. Ja miten kaikki voi sanoa että se on kamala ja kukaan ei tod kuuntele sitä, vaikka samaan aikaan sen levyt myy tosi paljon ja sen keikat on aina täynnä porukkaa. Outoa minusta !

    VastaaPoista