Se Oikea

sunnuntai 24. lokakuuta 2010


Kuvassa oleva poika on uusi rakkauteni. Hän pitää syksyisistä kävelylenkeistä ja rapsutuksesta. Hän syö yhtä paljon kuin minä, ja hän (miltei) omatoimisesti haluaa kainalooni.  Hän pitää (tai miten sen nyt määrittelee) lankakeristä kuten minäkin, ja tykkää olla sylissä. Kuvassa hän syö sormikastani vasten minun tahtoa, vahva luonne ! Valitettavasti hän joutui lähtemään kotiinsa. Vanhemman naisen matkaan.


Otetaan vastaan ilmoituksia samanluonteisista täydellisyyspojista. Lajina mieluiten homo sabiens (muotoa 'sapiens' ehdotettu kommenttiboksissa).


ps, minulla oli tänään vaikka kuinka kivat vaatteet mutta onnistuimme sössimään kuvat :[[[


pps, minulla on kamala väsymys


ppps, neulekerho ! http://neuleitajakakkua.blogspot.com/

3 kommenttia

  1. eiks se oo sapiens eiku

    t. kielioppipoliisijohanna

    VastaaPoista
  2. maailman sulosin <3 määääki haluun tommosen ja yhen tutun kautta saiskin ;))) mut en oo varma oikeen et voidaanks ottaa :((( oon halunnu jo kuiteski tyyliin koko ikäki...
    t: tepsu <3

    VastaaPoista
  3. Oon sitämieltä, että jos ihanuus ihmispoika ei tuu mun elämään (tässä on metsästystilanne kesken mut pahalle näyttää) niin on pakko hankkia hauvavauva <3 sellasen just kun haluun, eikä mitään "ihan kivaa"

    VastaaPoista