postikortteja !

tiistai 18. tammikuuta 2011






Minulla oli tänään kerrassaan rakastettava päivä (lukekaa tarkemmin edellinen postaus), mutta päiväni parantui entisestään kun kotiin tultuani sain tämän korttipaketin käsiini.

Jeanne San Franciscosta ei tyytynyt lähettämään vain tuota ihanaa raitiovaunukorttia, vaan sen sisältä paljastuivat myös tuo ihana leipomuskortti ja ystävänpäivätervehdys. Erityisesti ensimmäinen hyppäsi suoraan lempikorttieni tilastokärkeen.

Tämä saapunut päivänparantaja muistutti minua kamalasta tosiasiasta: olen kyllä tulostanut neljä osoitetta, joihin kaikkiin pitäisi lähettää kortti, mutten ole saanut toimeksi askarrella niitä !! Tällä hetkellä käyn sisäistä taistoa postikorttien ja fysiikan läksyjen välillä,  vaikka jo pohditaan ryhtyessäni tiesin askartelupöydän voittavan.

2 kommenttia

  1. Hei, ensinnäkin tykkään sun blogista tosi paljon :)
    Toiseks, mun on jo aiemmin pitänyt kysyä: Miten toi sun postikortti harrastus juttu toimii oikein?
    Olisiko mahdollista että vaikka lähettäisit minulle jonkun aivan ihanan jortin? :)

    VastaaPoista
  2. Sun blogi on ihanaaaaa! Ja olet kovin suloisen oloinen tyyppi :)

    VastaaPoista