pöllö ja toinen lintu

keskiviikko 5. tammikuuta 2011




Pöllökoru löytyi jostain äidin aarrekätköistä, ja laitoin siihen tuon palloketjun. Tuon paidan taas löysin kun poikkesin Lindexiin äkkiä ennen kuin vapaaehtoisinfo alkoi. On hirmuisen mukava paita, minulle juuri sopiva, ja maksoi vain 4,50 e. Tuolla hinnalla olisin ottanut sen kirpputoriltakin.

Nyt minusta tuntuu, että olen käyttänyt tarpeeksi rahaa ihan uusiin vaatteisiin ja on korkea aika siirtyä kesäaleihin saakka kirpputorien hyllyjen väliin. Olen kyllä tehnyt hyvät aleostokset, niistä ruskeista housuista on tullut supersuosikit, tuo paita on itse mukavuus ja se lentokonekoru oli myös suloinen. Muuta en tainnutkaan ostaa sitten !

ps, olen jäänyt kaipaamaan sinua, eräs kommentoija, toivottavasti tiedät minun puhuvan sinusta !

pps, http://unelmatsinusta.blogspot.com/, kirjoitan tuota nyt Maijan ja Een kanssa !

1 kommentti