hei ystävä!

maanantai 7. lokakuuta 2013

Toinen tälläinen hakupostaus vielä tälle päivälle!

Jos kaipaat ystäviä Helsingissä, tässä olisi yksi. Jos olisi monta innostunutta, voisin perustaa jonkinlaisen kahvilakerhon sisaruksen pääkaupunkiseudulle. Taas voi laittaa sähköpostia!

Olen tutustunut niin moneen parhaaseen ystävään blogin/IRC-gallerian/Habbon/Facebookin kautta kautta, ja voin vakuuttaa ettei ole pelottavaa!

Tässä ystäväkerhossa voisi vaikka neuloa, juoda kokista, käydä kirppareilla ja seikkailla.

10 kommenttia

  1. Oi! Tämä kuulostaa kivalta! :)

    VastaaPoista
  2. Kahvilakerhon sisarus kuulostaa superilta :-)

    VastaaPoista
  3. Oon ollut niin kateellinen siitä Turun kahvilakerhosta, että jos pistät samanlaisen pystyyn Helsinkiin niin tuun varmasti mukaan. Muutkin aktiviteetit kuulostaa mahtavilta, vaikka kokiksen juomisen oon kyllä just lopettanut :D

    VastaaPoista
  4. Minäkin haluan ystäväkerhoon!:--)

    VastaaPoista
  5. Muutan huomenna Helsinkiin (väliaikaisesti) !!! olis kivaaaa :)

    VastaaPoista
  6. Juuri Helsinkiin muuttaneena uusia tuttavuuksia kaipaavana tämä kuulostaisi mahtavalta. Jutut joissa saa luvan kanssa neuloa on aina mahtavia! (:

    VastaaPoista
  7. saako seuraan liittyä myöhemminkin? mahdollisesti keväällä tai ensi syksynä, jos opiskelupaikka Helsingistä aukeaa?

    VastaaPoista
  8. Oi voi kun nyt ensimmäistä kertaa Suomessa asuessani asunkin niin kaukana etten noin vain pistäydy Helsinkiin! Mutta jos olen kotikotona käymässä niin oisin ehdottomasti todella mielelläni mukana kans. Jos siis saa olla vaan sillain ehkä joskus.

    VastaaPoista
  9. juuri tällaisten tapausten takia olen sitä mieltä, että on silkkaa vääryyttä, että asun rovaniemellä, enkä helsingissä. en minä sinne muuten halua, lappi on kiva. :)

    VastaaPoista
  10. Hei, vaikuttaa kiinnostavalta yhteisöltä.. siis toimiiko tällä hetkellä ja missä/miten?
    Olen hoitsu helsingistä ja uuden elämänvaiheen äärellä..
    En käytä facebookia, twitteriä tms mutta uskon että tutustumisen arvoinen kulkija voin olla :-)
    Vastatkaa emailiin ystävät, toivon todella.
    Terkut, t.annimar6@gmail.com

    VastaaPoista