paratiisini V

perjantai 27. toukokuuta 2011


Ymmärsin juuri, että keskiviikkona kello 15.00 minulla ei oikein ole elämässäni mitään, ainakaan ennen heinäkuun puolta väliä jolloin valtio-opin tulokset tulevat. Ei enää pääsykokeisiin lukemista. Eikä tietoa mitä syksyllä tapahtuu.

Pitäisin kyllä tuosta usvassa elämisestäkin, mutta oikeasti, haluaisin niin kovin kesätöitä. En tiedä mitä olen tehnyt väärin etsimisessä tai hakemusten kirjoittamisissa kun kukaan ei edes soita.

Lähtisin vaikka (enemmän kuin mielelläni) kauemmaksikin kesäksi. Eli maatilojen, pienten lähikauppojen ja lapsia omistavat huomio: tulen kyllä kun pyydätte. Palkkaa tärkeämpää olisi mahdollisuus päästä kotoa Youtuben äärestä katselemasta Ahmirin musiikkivideoita.

6 kommenttia

  1. Minullakin on tulossa sellainen loma, että tekemistä saa ihan toden teolla etsiä. Työhakemuksia lähetetty sataan ja yhteen paikkaan ja vain muutamasta on tullut edes vastaus - ei kiitos. Huoh.

    VastaaPoista
  2. Harmi ettet ole saanut kesätöitä!

    Mutta entä jos ottaisit tulevan kesän vastaan seikkailuna! Tekisit asioita, joista olet aina unelmoinut ja joista pidät! Nauttisit siitä että saat vain olla. Sillä joskus voi tulla päiviä, jolloin et kerkeä olla vain. Nauti ja elä! :)<3

    VastaaPoista
  3. Mullekaan ei kukaan soita kesätöistä. :(

    Meidän pitäisi tavata, olen vakavasti sitä mieltä.

    VastaaPoista
  4. minunkin ovat onneksi pian ohi niin mennään vaikka sitten piknikill1e! pidetään dvd-maratoneja ja kaikkea kivaa.

    nauti siitä kun ei ole töitä, ehtii niitä tehdä myöhemminkin.

    VastaaPoista
  5. (menevät varmaan hyvin ne pääsykokeet kun en osaa enää kirjoittaa...... hienoa, minä.)

    VastaaPoista
  6. Minullekaan ei ole tullut mitään vastauksia työpaikoista, ei edes niitä ei-vastauksia. Ensimmäistä kertaa minulla on edessäni kesä, jonka jälkeisestä ajasta minulla ei ole mitään suunnitelmia. Tähän asti olen ollut vain opiskelemassa ja toimettomuus on kestänyt korkeintaan kesän ajan. Olen virallisesti kohta työtön työnhakija, ilman mitään opiskelija-statusta ja olo tuntuu kovin tyhjältä.

    VastaaPoista