väsymyksestä

torstai 24. helmikuuta 2011



Minun pitäisi lukea monta tuntia päivässä.

Tänään olen valehtelematta lukenut vain kolme tuntia.
Ihan vain siksi, että silmät eivät pysyneet auki.

Minun pitäisi kai tänään mennä aikaisemmin nukkumaan, ja yrittää herätä aamulla virkeämpänä. Jos sitten jaksaisin.

Kun ainakin vielä olen sitä mieltä, ettei nuo asiat ole tylsiä !! Päinvastoin, fysiikka on parhautta, ja tuntuu hauskalle huomata kuinka hyvin oikeasti osaa kurssit 1-6. Nyt kun vielä saisin kiinni kahdesta viimeisestä, niin luulen, ettei minulla ole kovinkaan suurta hätää.

Matematiikka on hauskaa, eikä tunnu työltä laskea niitä juttuja. Paitsi integraaleja vähän, mutta ovat nekin ihan mukavia.

Kemiastakin minä kai selviän. Varsinkin nyt kun on superkemiatietäjä tekstiviestin päässä vastaamassa minun kysymyksiin, joita kuulemma ei tarvitsisi pohtia kuin vasta yliopistossa.

Äiti sanoo, että minun pitäisi ulkoilla, mutta kun minä en kerta kaikkiaan pidä ulkoiluajatuksesta. Enkä oikein mistään muistakaan liikunta-ajatuksista. Neuvoja otetaan vastaan.

4 kommenttia

  1. sulonen kuva, ihankun jostain kirjasta!

    VastaaPoista
  2. minunkin pitäisi lukea monta tuntia päivässä. Tänään luin valehtelematta neljäkymmentäseitsemän minuuttia. Se ahdistaa vähän, mutta on paljon kivempaa kiertää kirpputoreja ja syödä suklaata. Ja lukea sun blogia.

    VastaaPoista
  3. jooga on hirmuisen ihanaa, hirveän rauhallista ja keskittymistä ja oi.
    ja vaikka se onkin pelkkiä venytyksiä, hengityksiä, tasapainoa, niin se on kuitenkin liikuntaa ja siitä tulee valtavan hyvä olo!
    kannattaa kokeilla jos et ole jo kokeillut.

    VastaaPoista
  4. lue jossain tietyssä paikassa, missä et tee mitään muuta. Itse istun lukemiselle pyhitetyssä nojatuolissa (jossa ei varmaan kukaan ikinä istu muuten). Siinä on paras valo jase on mukava, ei liian kova, ei liian pehmeä. Laita kellosta ajastin päälle. Itse laitan aina 1,15min koska heei, oppitunti kestää 75min. Kun ajastin pärähtää soimaan, pistä kirja alas, keitä lisää teetä, kävele postilaatikolle, käy parvekkeella, vaihda cd-levyä... ja toista 75min joko samaa ainetta tai muuta...

    hyväksi havaittu keino, ite toistan ton 75min n. neljä kertaa päivässä, oli siinä välillä mitä tahansa...

    VastaaPoista