pioneista, askelista ja kaloreista

torstai 25. kesäkuuta 2015

Tiedättekö, minä välillä oikeastaan unohdan miten helppoa bloggaaminen on. Jotenkin ne paineet tehdä hyvää blogia kasvavat niin suureksi, että ne oikeasti tärkeät ajatukset arjesta tuntuvat liian pieniltä jaettavaksi.

Sitten sitä onneksi muistaa, ettei blogipostaukseen tarvita kuin kuva tai kaksi. Tai ei yhtään. Tärkeintä on oikeasti vain saada jakaa ajatuksensa.

Ja tänään haluan kertoa kuinka Pakilan Lidlistä löytyi neljällä eurolla pionikimppu.
Ja kuinka vesimeloni maksoi alle euron kilo.
 

Olen löytänyt itselleni maailman parhaimman motivaation liikkumiseen. Ensinnäkin, annoin itselleni vihdoin luvan ihan vain kävellä. Toiseksi, joka päivä pitää saada S Health sovelluksen kalenteriin kultainen, 10 000 askeleen kävelymitali. Kolmas ja tärkein kohta on äänikirjat, joita saa kuunnella vain kävelylenkillä, ei siis sekuntiakaan kotona. Kävellessä pystyy myös keskittymään tarinaan paljon paremmin. Jotenkin lenkeistä muodostuu myös pieni loma sosiaalisesta mediasta, koska Instagramin selaus vaikeuttaisi ainakin englanninkielisen tarinan seuraamista.
 

Lähestyn sopivaa vauhtia ensimmäisen kymmenen pudotetun kilon rajaviivaa. Silloin olen BMI:n mukaa enää vain lievästi lihava ja siksi siitä on muodostunut sellainen ensimmäinen iso luku jota odottaa. Pari viikkoa niin olen siinä. Sen jälkeen seuraava etappi on saada vaa'an ensimmäinen luku kutoseen - en muista, koska viimeksi olisin nähnyt sellaista tervettä näkyä.

Ja miten olen tässä onnistunut: ne 10 000 askelta ja myfitnesspal. Ja ei teelusikallistakaan sitä valkoista sokeria.

Mitä teille kuuluu?

2 kommenttia

  1. Ihana sie <3 Nuo äänikirjat on huippu idea, pitää itekin testata!

    VastaaPoista
  2. Hei, saako toivoa jonkinlaista esittelypostausta noista appseistä, joita käytät. Olen koittanut etsiä kivoja liikuntaan motivoivia appejä, mutta kaikki, mitä olen jo kokeillut ovat jotenkin ei kivoja.

    VastaaPoista