koiruli (ja blogihaaste, osa 2)

lauantai 16. maaliskuuta 2013

Okei, katsokaa mimmoinen kaveri kävi tänään kylässä!




Mutta, on myös aika Ioannan ja Annun blogihaasteen toisen osan, heidän laatimiinsa, söpöihin kysymyksiin vastaamisen.

1. Minkä ihmevoiman haluaisit (esim. lentäminen, näkymättömyys tms.)?
Turo-koirasta inspiroituneena kysyn, että voisiko olla joku söpöys-ihmevoima? Tai ehkä sellainen, että saisin ihmiset aina iloisiksi. Niin kuin terapiakoira.

2. Mikä oli haaveammattisi lapsena?
Opettaja. Olen aina rakastanut kaikkia opettajiani, ja olen yleensä tullut paljon paremmin toimeen opettajien kuin muiden oppilaiden kanssa. Olin ehkä vähän pikkuvanha aina. Mutta niin, ihailin opettajiani ihan valtavasti - ja ihailen tietysti edelleen. Mutta siihen minusta ei olisi, koska opettajien pitää minusta olla ehdottoman tasapainoisia ihmisiä, ja niin, minä en ole.  Onneksi unelmat on muuttuneet, ja olen löytämässä unelmieni ammatin.

3. Marty McFly kutsuu sinut mukaansa Delorianiin aikamatkalle. Minne menet?
Onko yleissivistyksessäni isokin aukko, jollen ilman googlailua ymmärtänyt sanaakaan tästä? Mutta aikamatkailumahdollisuus, hmm, haluaisin ehkä nähdä maailman siihen aikaan kun isä ja äiti olivat minun ikäisiä.

4. Poikkeuksellinen kirja, elokuva ja kappale.
Appelsiinityttö on vaikuttanut elämääni enemmän kuin varmaan edes ymmärränkään. Poikkeuksellisen elokuvan valitseminen onkin yllättävän vaikeaa. Valitsen kuitenkin Henry Poole Is Here -elokuvan, koska se on viimeisen 20 vuoden aikana saanut minut itkemään eniten. Sillä on jopa ollut samantapainen vaikutus kuin Appelsiinitytöllä. Kappaleeksi valitsen The Crashin Big Ass Loven, se kappale siirsi minut smurffimusasta oikeaan musiikkiin.

5. Koska koit viimeksi oivalluksen? Mitä hoksasit?
Tunti sitten. Televisioni kiukuttelee, mutta minäpä viritinkin antennjohdon korkealle kameranjalan varaan, ja padapim padapum, Toy Story 3 -ilta odottaa!

6. Joudut hyökkäyksen kohteeksi. Kumman vastustajan valitsisit: 12 ankan kokoista hevosta vai yksi hevosen kokoinen ankka? Miksi?
12 ankan kokoista hevosta, koska ne olisi aika pieniä, ja voisin tyrmätä ne vaikka kierimällä niiden yli.

7. Jos voisit tavata kenet tahansa, kuka olisi valintasi? Miksi?
Chris Colferin. Itkisin vain, ja kiittäisin kaikesta.

8. Kolme parasta puoltasi ulkoisesti? Kolme parasta luonteenpiirrettäsi?
Hassut hiukseni, pienet jalkani ja maailman söpöin naama. Luovuus, elämästä-innostuneisuuteni ja hyväntahtoisuuteni.

9. Mitä haluat saavuttaa? Asiat voivat olla pieniä tai monen vuoden työn tulosta.
Haluaisin jonain päivänä muutaa ruutupaitaisen pojan kanssa pieneen puutaloon. Sitten meillä olisi molemmilla työt, joista hirveästi pidämme, ja ihan ehdottomasti huone, joka olisi täynnä kirjoja ja tietokoneita. Ja aina kukkia maljakossa.

10. Ketkä ovat kaksi elämääsi vaikuttanutta ihmistä, joille haluaisit pitää kiitospuheen? Miksi juuri he?
Äiti ja isä.


11. Mitä toivot tulevalta kesältä?
Seikkailuita ihanimpien ihmisten kanssa!

10 kommenttia

  1. Mikä on tuo unelmiesi ammatti ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "se on semmonen juttu mistä oon siis tosi innoissani mut ahhahahaha en kerro teille ku vasta syksyllä"

      Poista
  2. Hei!

    Olen ihan tuore lukija täällä ja haluaisin kiittää sinua saamastani postista! Ja siitä, että löysin sinun ansiostasi postcrossingin ja nyt istun tässä kaksi ensimmäistä osoitettani nenän edessä. Jännittää ihan hirveästi! Ihanaa kevättä siulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. älä jännitä! postia se vain on.
      ja superihanaa jos olen voinut "auttaa"! ainakin minulle posti tuo valtavasti iloa, sekä lähettäminen että vastaanottaminen. snail mail revolution it is!

      Poista
  3. oivoivoivoi miten ihana olet! ja hymyilyttävä, hih!

    VastaaPoista
  4. Oi ja voi miten ihana sää oot ja alike mun kanssa (oho kutsuinko huomaamattani itseäni juuri ihanaksi......)!

    Ensinnäkin, vitsin söpöt Bossaliinattaret söpöine kysymyksineen! Ihan niiden tyylistä! :)

    Mua jännittää jotenkin ihan hirveesti sun uus unelma-ammatti! Musta on ihanaa, kun ihminen löytyy oman juttunsa, suhtautuu siihen palavasti ja tekee julmetusti töitä sen eteen. Se on jotenkin kaunista ja pyyteetöntä ja sitä tekee vain itseään varten. Toivottavasti pääset sinne minne haluat! :) Munkin haaveammatti on aina ollut opettaja ja nyt sillä tiellä ollaan. :)

    Pitääpä hankkia käsiini tuo Appelsiinityttö. Oon lukenut Gaarderin Enkelimysteerion ja siitä pidin kovasti.

    Ihanaa lazy sundayta!

    ps. Chris Colfer, oh <3

    pps. Mulla on jonkin sortin lintukammo, torin pulut ja samppalinnan maauimalan yllä lentelevät JÄTTIKOKOISET lokit ovat varmasti syynä tähän. Tästä syystä kysymysten HEVOSENKOKOINEN ANKKA sai kylmät väreet selkääni, apua!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi että, ei mun uusi urasuunnitelma ole mitenkään jännitettävä. haluaisin kyllä huutaa maailmalle että katsokaa, minä oon löytämässä tieni, mutta pidän pienenä salaisuutena vielä. ei ole kivaa jos en pääsekään sinne ja sitten on pettymys :(((

      luulen että hevosenkokoinen ankka saa kaikilla pienet kylmät väreet kulkemaan! hyi että.

      http://media.tumblr.com/tumblr_lwfog8wSqR1r4t96f.gif

      Poista
  5. etkö oo ikinä nähnyt Back to the Future trilogiaa?! äkkiä katsomaan!

    VastaaPoista
  6. Tuo koira näyttää ihan Terolta.

    VastaaPoista