pääsykokeista ja muista kevään 2012 jutuista

sunnuntai 15. huhtikuuta 2012


Päivät menee aika tehokkaasti lukemiseen, enkä valita. Uskoakseni luen minulle oikeaa yliopistopaikkaa varten. Ainakin iltainen uuden aamun kaipuu kertoo tästä, pääsispä jo jatkamaan.

iStudyTracker maksoi muistaakseni reilun kaksi euroa, ja on juuri sopiva minulle, Excel-taulukoita ja kalenteriohjelmia rakastavalle perfektionistille. Minua motivoi, kofeiinipillerien lisäksi, nähdä kuinka valkoinen graafiviiva nousee pikkuhiljaa kohti päivän tavoitetta. Joka tosin on vain kaksi tuntia, mutta minulla on pienelle tavoitteelleni hyvät perustelut:

a) kaksi tuntia nyt jaksaa vaikka mikä olisi eikä laiskuuden tunne pääse siten masentamaan
b) kun lukee kuusi tuntia, onnistumisen ilo on kolminkertainen.

Ja niin, faktat: Turku ja yleinen valtio-oppi, toinen yritys.
Muita kevään 2012 juttuja ei ole, koska tämä saisi luvan olla viimeinen yritykseni.

4 kommenttia

  1. Tsemppiä lukemiseen ja pääsykokeisiin! :)

    VastaaPoista
  2. en oo saanu luettua tällä viikolla kolmena päivänä yhtään :----( oon huono. ens viikolla tsemppaan kyllä. enkä tajua miten kukaan voi jaksaa kuutta tuntia lukea!! oot super verrattuna mun max kolmeen tuntiin....

    VastaaPoista
  3. pitää nukkua pitkät päiväunet ja syödä hyvin! sillä pääsee pitkälle. aamulla kofeiinia ja hyvä mieli.

    rainbown kasvissosekeitot on hyvää lukuruokaa. pakastealtaasta hehee.
    teetä, voileipiä, kivat kirjoitusvälineet ja halu oikeasti päästä opiskelemaan.

    jos tänä vuonna ei innosta niin lupaan, yhden välivuoden jälkeen kyllä sitten innostaa :---D

    tsemppiä aleksi!!!

    VastaaPoista